Toon posts:

MSI voegt 13"-ultraportable met Core i5 aan X-Slim-serie toe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik in de slideshow van plaatje #2 naar #3 gaat word plaatje #2 + de text eronder zwart totdat #3 is geladen.
iets wat zo'n 300ms duurt, ipv instant met cached plaatjes.

vanaf #1 naar #3 of omgekeerd heb ik dit probleem niet, in IE8 doet het probleem zich niet voor, andere browsers heb ik niet.

getest in firefox 3.6, Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Lijkt me iets te maken te hebben met de hoge resolutie van plaatje 3. Alleen gek dat het tussen 1 en 3 dan niet optreedt... Geen idee tbh.. Ik merk hier ook dat er een kleine vertraging + zwart scherm tussenzit, maar gaat wel erg snel. Tussen en 1 en 3 gebeurt het inderdaad niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik had nog even de bron bekenen, maar ik kon met mijn gebrekkige html kennis geen verschil tussen plaatje 1, 2 en 3 vinden, behalve het formaat.

zal wel een bug in de javascript zijn (lijkt me sterk), of gewoon een typo van de auteur

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Een fout van de auteur kan prima, want dat ben ik :D Heb de gallery nog even opnieuw ingevoegd en het blijft hetzelfde. Alleen nu treedt het juist wel op tussen plaatje 3 en 1, omdat de volgorde veranderd is.

Verwijderd

Topicstarter
een typo kan rare dingen doen... zonder dat je het ziet.

als het nog een keer gebeurt hoor je het wel, zo storend is het nu ook weer niet.

edit: nu gebeurt het elke keer dat ik naar het grote plaatje ga 8)7

im out of ideas, wellicht is het plaatje gewoon corrupt...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 20:32 ]