Zeg kun je met zo'n logitech draadloos toetsenbord wel fatsoenlijk gamen? Ik er namelijk een van Safeway
gekocht, maar dat werkte voor geen ene meter. Ik had een vertraging van een halve seconde!:'(
Maar als je games zoals Unreal Tournament of Quake III Arena speelt moet het wel goed werken! Weet ook iemand of dat zo is????:):):):):)
Verwijderd
Ik maak nu meer dan een half jaar gebruik van Draadloze toestenbord en Muis van Logitech en ik ben zeer tevreden 
Heb nog nooit last gehad van enige vertraging.
Heb nog nooit last gehad van enige vertraging.
Ben zelf al ruim een half jaartje in het bezit van de Logitech Desktop Cordless PRO..

..en moet zeggen dat het perfect werkt. Heb er nog geen problemen mee ondervonden, echter muis wel af en toe goed schoonmaken. Verder is het absoluut een aanrader
Om nog even op je vraag terug te komen: ondervind zelf geen problemen met het spelen van spelletjes:) werkt allemaal perfect. Batterijen gaan ook wel lang mee...

..en moet zeggen dat het perfect werkt. Heb er nog geen problemen mee ondervonden, echter muis wel af en toe goed schoonmaken. Verder is het absoluut een aanrader
Om nog even op je vraag terug te komen: ondervind zelf geen problemen met het spelen van spelletjes:) werkt allemaal perfect. Batterijen gaan ook wel lang mee...
Zelfde toetsenbord alleen andere vormgeving. Werking is denk ik hetzelfde.Op donderdag 08 maart 2001 13:13 schreef Rutger_Vuurboom het volgende:
Bij mij gaat het dus om de Logitech Cordless desktop i touch. Is die ook goed?
Verwijderd
Dan was het er zeker één met een infrarood connectie. Die zijn inderdaad k*t.Op donderdag 08 maart 2001 12:37 schreef Rutger_Vuurboom het volgende:
Ik er namelijk een van Safewaygekocht, maar dat werkte voor geen ene meter. Ik had een vertraging van een halve seconde!:'(
Mijn cordless desktop doet het perfect, ook in games. Het gemak van een draadloos toetsenbord vind ik groot, omdat je het willekeurig ergens neer kunt pleuren als het in de weg staat :-)
Het enige echte nadeel is dat games spontaan gepauzeerd worden, soms elke paar minuten(!), op willekeurige momenten. Dat zuigt enorm, maar bij de meeste spellen kun je pause remappen naar een andere toets. De batterijen van het keyboard heb ik in een jaar nog niet vervangen, die van de muis een paar keer.
Oh, nadeeltje muis (maar daar vroeg je niet naar): de 'glijvoetjes' (stickertjes) vallen eraf. Veel mensen vinden het ook vervelend dat ie wat zwaarder is maar ik vind dat juist prettig.
Het enige echte nadeel is dat games spontaan gepauzeerd worden, soms elke paar minuten(!), op willekeurige momenten. Dat zuigt enorm, maar bij de meeste spellen kun je pause remappen naar een andere toets. De batterijen van het keyboard heb ik in een jaar nog niet vervangen, die van de muis een paar keer.
Oh, nadeeltje muis (maar daar vroeg je niet naar): de 'glijvoetjes' (stickertjes) vallen eraf. Veel mensen vinden het ook vervelend dat ie wat zwaarder is maar ik vind dat juist prettig.
Zoef
Verwijderd
Ik heb hem een jaartje werkt perfect (en ik speel heel veel games) , ik wel al 2* batterijen in muis moeten vervangen
.
Maar ik heb nu oplaadbare batterijen gekocht.
Maar ik heb nu oplaadbare batterijen gekocht.
Logitech I-touch is zeeer goed!!! Ik kan hem alleen niet meer gebruiken
IK HEB NU EEN GROOT ZWAAR METALEN BURO!!!! En dan werkt het niet meer!!!
?? mijn buro is ook groot en zwaar en staal. Als je de ontvanger er niet onder zet, maar erop zou het gewoon moeten werken hoor...
Zoef
Pagina: 1