Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Loop al 3 jaar met 2 gsm op mij en begin dit wat beu te worden.
Ben nu al meer dan een maand op zoek naar een goede dual sim phone maar ik zie door het bos de bomen niet meer.

Zijn er hier mensen die zo een toestel hebben of mij een goede kunnen aanraden? Liefst iets waar ik ook kan op smurfen mijn mail kan op lezen (pop, imap) en eventueel ook kan op msnen en wat social netwerking stuff (hoewel dat optie is) 3G is leuk maar ook optioneel vermits in Belgie de prijzen hiervan nogal hoog zijn.

Because Great minds Think alike

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Al geGoogled op "dual sim smartphone"?

Komt voldoende aan geruchten en bestaande produkten uit... Weet dus niet precies wat je vraag is aangezien je niet aangeeft waarom de gevonden produkten niet voldoen aan je eisen/wensen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Was ik vind zijn vooral chineese merken en ik vrees beke die merken... onterecht misschien maar dan zijn tweakers ervaringen wel nice ....

Because Great minds Think alike

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 13:39
Wil je een passieve of actieve dual SIM? Ik had een Nokia E71 namaak uit China die actieve dualsim ondersteunde maar die was ECHT niet aan te raden (toetsen zijn zo kapot, software is enorm traag etc).

De enige echte dual SIM die ik ooit met succes gebruikt heb is de Samsung D880 Duos maar die is al vrij oud. Er zijn erg weinig bekende merken die goeie Dual SIM gsm's hebben.

Verwijderd

in belgie heeft samsung de C5212. weet niet of het een goed toestel is maar hij kost maar 99 euro dus dat is redelijk goedkoop. voor de rest weet ik niet of er nog gsms zijn die dual sim hebben. kijk anders eens tussen de pricewatch hier op de site

Verwijderd

zie hiernet op de website van belcompany dat er een samsung B5722 Dualsim is

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:39:
in belgie heeft samsung de C5212. weet niet of het een goed toestel is maar hij kost maar 99 euro dus dat is redelijk goedkoop. voor de rest weet ik niet of er nog gsms zijn die dual sim hebben. kijk anders eens tussen de pricewatch hier op de site
Mijn vriendin heeft de C5212.
In de basis een prima telefoon, doet wat je van een dual-sim verwacht.
Dus in principe positief, met de volgende nadelen:
- Voor het schakelen naar de andere sim (als "default" voor je uitgaande gesprekken en sms) moet je een raar trukje uithalen: eerst een nummer (getal) intikken en dan kun je onmiddelijk omschakelen.
- De PC ondersteuning is super brak. Synchronizeren met outlook o.i.d., nachtmerrie.

Verwijderd

Ik heb van het weekend de B5722 gekocht en ben er best tevreden van. Nu moet ik tenminste niet meer zeulen met 2 toestellen. Minpunten zijn wel geen wifi, geen 3G en het ergste geen synchronisatie van de kalender, taken of memos. Enkel de contacten kunnen gesynct worden met Outlook. Hopelijk wordt dit later opgelost door een update van de Samsung Kies software.
Voordeel constant bereikbaar op beide nummers, makkelijk switchen tussen de 2 door middel van 1 knop. Om te surfen wordt er steeds netjes gevraagd via welke sim het moet gebeuren. Touchscreen werkt zeer goed maar is wel wat klein om te surfen vind ik persoonlijk.
Ik heb alleszins geen spijt van mijn aankoop.

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
een tijd lang de d880 gebruikt, best een prima telefoon. Natuurlijk is het een oudje, niet te vergelijken met de huidige generatie telefoons, maar voor dual sim erg goed. En beter dat die aziatische imitatie dingen.

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Als je een dual sim smartphone wil kan je kijken naar de General Mobile DSTL1 Imaginary: http://www.generalmobile....oid_Phones/DSTL1_overview
Eerste dual sim android telefoon voor zover ik weet. Ziet er wel goed uit maar geen 3G (wel GPRS/EDGE). Aangezien je dit niet belangrijk vindt misschien wel een optie. Heeft ook Wifi trouwens.

Verwijderd

SlasZ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:07:
Als je een dual sim smartphone wil kan je kijken naar de General Mobile DSTL1 Imaginary: http://www.generalmobile....oid_Phones/DSTL1_overview
Eerste dual sim android telefoon voor zover ik weet. Ziet er wel goed uit maar geen 3G (wel GPRS/EDGE). Aangezien je dit niet belangrijk vindt misschien wel een optie. Heeft ook Wifi trouwens.
Of zijn Chinese kloon: http://www.mysciphone.com/pro11-1.asp
Een vriend van mij heeft hem en is er zeer tevreden over. Kijk ook eens in het Sciphone N21 topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 13:11 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic gaat op slot. We hebben je in het verleden al vaker gemeld dat we eigen inzet verwachten, wederom blijkt niet echt dat je zelf je best hebt gedaan voordat je dit topic opende.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.