plaatjes op het netwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Bij het bedrijf waar ik werk maken ze enorm veel foto's met camera's die veel te veel megapixels hebben. Aangezien dit gewoon zware overkill is, willen we de foto's verkleinen naar een bepaald formaat of verkleinen met een paar procent.

Wij zoeken al een tijd naar een programma die foto verkleint en deze gelijk een tag meegeeft. Aan de hand van de tag ziet het programma deze heb ik al gedaan en mag ik overslaan.

Is er bij jullie een programma bekend die dit kan. Zelf een tool ontwikkelen doen we niet.

Ik lees graag van jullie. Mochten jullie een andere oplossing hebben voor het probleem wat we hebben verneem ik deze ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:39
Dit heeft helemaal niets met netwerken te maken. Ik verplaats hem naar CSA.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je een batch maken met [url=www.http://www.irfanview.com/]IrfanView[/]. Dat zou dus de hele boel kunnen omzetten en een andere naam geven :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google "batch resize images" en dat geeft meer dan genoeg opties. Met een beetje creativiteit, kan je mogelijk zelfs kijken of je bepaalde akties kan schedulen eens in de zoveel uur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een heleboel programmatjes die je op het netwerk kan loslaten en die foto's kan verkleinen. Het probleem is echter dat ik nog steeds niet een programmatje heb gevonden die een tag kan meegeven. Met die tag moet hij namelijk de volgende keer de foto overslaan.