Ik zal eerst even de situatie uitleggen. Ik woon momenteel, en met het vooruitzicht om nog minimaal een jaar te kunnen blijven zitten, in het centrum van Dordrecht. Het centrum is nog niet opgenomen in huidige plannen voor de aanleg van glasvezellijnen naar consumenten. Ik woon echter antikraak in een oud kantoorpand, en tijdens wat rondneuzen kwam ik twee groene glasvezelkabels tegen die uit de straat komen (ja, het is glasvezel en geen coax, het staat op de kabels). Ik heb ook gevonden waar in het pand deze kabels naartoe lopen.
Mijn wijk wordt dus niet particulier aangesloten, maar er liggen wel glasvezellijnen uit de straat naar mijn pand. Zou het mogelijk zijn een provider zo ver te krijgen mij een particulier abonnement te leveren op één van deze lijnen?
Mijn wijk wordt dus niet particulier aangesloten, maar er liggen wel glasvezellijnen uit de straat naar mijn pand. Zou het mogelijk zijn een provider zo ver te krijgen mij een particulier abonnement te leveren op één van deze lijnen?
dkong