Joomla checkbox voor email

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag begonnen voor een intern mutatie formulier voor nieuwe/vertrekkende gebruikers.
Personeelszaken vult dit formulier in en klikt op verzenden. formulier word dan naar 1 standaard email adres verzonden.

Nu moet dit bericht eigenlijk naar meer email adressen verzonden kunnen
worden die zelf geselecteerd kunnen worden.

Wat ik dus graag wil zijn 5 checkboxen onder elkaar
met achter elke box een email adres.

Vink je een van die boxen aan, word de mutatie alleen naar dat email adres verzonden.

Is dit mogelijk?

Ik gebruik joomla 1.5.15 en als formulier extentie gebruik ik Mad4Joomla.

Kan iemand mij helpen?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Doe het anders, vraag de systeembeheerder om een distributie-lijst aan te maken voor alle 5 de mail-adressen?

/edit: en anders moet je maar eens in de code duiken van je formulier; ongetwijfeld dat je zelf de overige 4 checkboxen met de acherliggende mail-adressen kan coderen?

[ Voor 58% gewijzigd door MAX3400 op 09-03-2010 13:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:38:
Doe het anders, vraag de systeembeheerder om een distributie-lijst aan te maken voor alle 5 de mail-adressen?

/edit: en anders moet je maar eens in de code duiken van je formulier; ongetwijfeld dat je zelf de overige 4 checkboxen met de acherliggende mail-adressen kan coderen?
Ik kan wel een distributie lijst maken met de 5 adressen er in maar dan krijgen ze altijd allemaal de email.
En dat moet dus niet.

Het is bijna elke keer "verschillend" wie dit formulier moet krijgen. Vandaar dat ik deze vraag post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lijkt me een stukje code extra maken. Ik ken de extensie Mad4Joomla Forms niet maar volgens mij kan je daar toch bestaande templates aanpassen (al dan niet vanuit de Component-Manager) of eventueel in de PHP-code van je formulier duiken en daar extra checkboxes en/of Mad4Joomla componentjes inzetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dan moet je gaan programmeren. Misschien is er wel een Joomla plugin die precies doet wat jij wil, maar die mag je echt zelf opzoeken. Verder kan je gewoon een php editor (notepad bijvoorbeeld) er bij pakken en dit zelf maken. Daar gaat het in de Devschuur immers om.

Dit topic is meer Kan iemand even .. ?, dus gaat deze op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.