Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben inmiddels 3 camera's waarvan bij het aanzetten de lenzen niet meer goed naar buiten komen. De laatste is de canon powershot van net een jaar oud. Bij het aanzetten trilt de lens even komt een stukje naar buiten om dan weer naar binnen te schieten.
We hebben gemerkt dat het ook wel eens het resultaat is van te lage batterijspanning.
En één camera is een wat oudere goedkope digitale camera. De andere dus een Samsung compact camera en de canon powershot.
Er wordt altijd zorgvuldig met de spullen om gegaan ....
iemand een idee hoe dit te verhelpen en eigenlijk ook te voorkomen zou zijn???

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Klinkt naar mijn ervaring (verkoper in een fotospeciaalzaak) als een batterij probleem. Te weinig vermogen over in de batterij. Loop eens een goeie winkel binnen zou ik zeggen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:33
Je hebt al geprobeerd nieuwe volle batterijen er in te stoppen of de accu vol te laden? Test het ook eens met de geheugenkaart uit de camera. Ik heb een Olympus gehad waarbij de geheugenkaart voor problemen zorgde. Heeft me een nieuwe camera opgeleverd waarna hetzelfde kaartje er voor zorgde dat ook de nieuwe camera het niet deed. Kaartje geformatteerd en alles deed het weer :) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11-2025

mux

99% efficient!

Wordt er binnen gerookt?

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:48
http://www.wikihow.com/Re...ms-on-Your-Digital-Camera vond ik na een rondje googlen. Niet bepaald zonder risico maar als verse batterijen niks uithalen en het ding is toch uit garantie kan het een poging waard zijn.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++