Toon posts:

gf2mx dh met 19inch en 17 inch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen, ik ga binnenkort mijn systeempje upgraden heb de monitor al besteld (lg flattron 19 :P) maar wil gaarne mijn oude monitor blijven gebruiken als tweede beeldkanonnetje.
Wat ik ermee doe? Voornamelijk photoshoppen, webklooien en programmeren en af en toe een spelletje. Nu las ik dat de twinview mx'en waardeloos presteren op hoge resoluties en ik weet dat de matroxen waardeloos presteren met gaming.

Hoe is jullie ervaring ermee? Ik heb alle topics hierover wel doorgespit maar nog steeds geen eenduidig antwoord gekregen?

Danke sehr:+

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Aacchhh
valt allemaal best wel mee.. Heb hier een 19" staan. Belinea, maar toch redelijk goed. en een Geforce2MX en draai altijd op 1280 en dat gaat gewoon goed...
Geen enkel probleem..
Kan altijd beter, maar dit is voor mij de beste kwaliteit/prijs/game verhouding....

zonder games zou ik wel kiezen voor een Matrox 400 ofzo, maar dan de dual head....

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt hier nog maar even een mailtje om deze topic hopelijk wat nieuw leven in te blazen. Misschien zijn de binnenkort uit te komen geforce 400 kaartjes met twinview wel beter, een betere filtering (afhankelijk van de fabrikant ook). Afwachten maar :7

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Je kan ook een AGP GeForce 2 MX nemen en een PCI TNT 2 ofzo.

Dat gaat ook goed lijkt mij.