[Ervaring] Hoe vervoer jij je PC met een zware CPU koeler?

Pagina: 1
Acties:

• JayCapone
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 05:45
Beste Tweakers,

Ik ga binnekort een Mugen 2 op mijn CPU zetten, maar nu is de vraag.
als ik hem dan ergens mee naar toe wil nemen, moet ik dan de Koeler er af halen ofzo? want dat is toch wel een zware jongen.

Ik vraag mijn eigen af, hoe vervoer jij je PC als je hem ergens mee naar toe neemt?
LAN party bij vrienden ofzo,.

Hoe doen jullie het dan? ;)

Grtz,
JayCapone

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:54
Hoe vervoer jij je PC met een zware CPU koeler?
Niet, die laat ik mooi op z'n plek staan. :P

Ik heb mijn koeler trouwens wel ondersteund met twee tiewraps, zodat hij in ieder geval niet naar beneden door kan gaan hangen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d2c9c51667c08703c11b7e69f950320b/thumb.jpg
(klikbaar)

Als het een keer nodig mocht zijn durf ik hem zo best wel rechtop achterin de auto te zetten. Of misschien nog beter: Plat op het rechter zijpaneel neerleggen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:48
Xander schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:00:
[...]

Nog beter: Plat op het rechter zijpaneel neerleggen.
Precies deed ik vroeger ook met mijn socket A waaraan koperen units van thermalright hingen, nooit een kapot socket gehad. Gewoon ervoor zorgen dat de koeler rust op het socket tijdens de trip ipv dat ie eraan hangt en eventueel als het mogelijk is inderdaad met tieraps bevestigen aan andere onderdelen (bij voorkeur de kast).

flickr - WOT Profile - Game PC

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

mijn grootste koeler is n arctic freezer 7 pro (op s775) en die heb ik altijd gewoon rechtop vervoerd. ik heb dr op een gegeven moment wel een backplate achter gebruikt, ipv die plastic pinnetjes, dat scheelt ook al een hoop. mn waterkoeling vervoer ik gewoon in de orientatie zoals het staat, aders loopt het water uit de loop of uit de res :P

• JayCapone
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 05:45
Bedankt voor jullie reacties! :)

als ik hem vervoer ga ik hem idd op de rechterkant leggen in de doos vd kast (zal ook wel wat vibraties opnemen).

ik ga ook eens kijken of ik hem aan de kast kan tiewraps!