Toon posts:

Mijn videokaart is waarschijnlijk stuk:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 8300 GS en hij is naar de klote, na de update.toen ik hem download stond er nog geen alert bericht. mijn kaart werd steeds zwakker en deed raar met 3d games. ik dacht eerst dat het aan de game lag maar het licht dus aan de update. nu is het zo vaak gebeurt. en heb toen nog geprobeert op de site te kijken maar daar stond toen nog steeds geen alert bericht. nu pas lees ik (nu die nix meer doet) dat ik hem had moeten downgraden. mijn computer is al over de garantie heen. wat moet ik nu doen? heb ik nog wel garantie op de kaart of? ik heb nvidia al een mail gestuurd, maar ze reageren maar niet...dus nogmaals , wat moet ik nu doen?

thx!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Je bericht is erg slecht te lezen...

Leg eens duidelijk uit wat het probleem is. Heb je de kaart overclockt?
Wat heb je zoal geprobeerd?
Hoe oud is je kaart?

Money for nothin' and your chicks for free

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik denk toch dat je contact moet opnemen met je fabrikant. Zij moeten het uiteindelijk maar verhalen op nVidia.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Nvidia haalt 196.75-drivers offline na oververhitte videokaarten
ik heb hem denk niet overcloced... heb niet zo heel veel verstand van een videokaart.
ik heb mijn computer 2 en een half jaar geleden gekocht. met de videokaart er in.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ja like I said, bel eens naar de fabrikant. 2.5 jaar is over garantie maar toch, de fabrikant is hier de oorzaak van. Contacteer 'm even.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

RMA aan laten maken bij de fabrikant?

Money for nothin' and your chicks for free

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 18:37
Even voor de duidelijkheid: fabrikant en leverancier zijn twee verschillende dingen.

Neem eerst contact op met de zaak waar je hem gekocht hebt en anders direct met nvidia.
Pagina: 1