Rare nieuwe witte kenteken platen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16
Ok, dus de laatste tijd zie ik steeds meer witte kenteken platen met format: 3 tekens, streepje, 3 tekens. Ze hebben het lettertype van de nederlandse kenteken platen. En ik vroeg me af waar deze voor dienen :) Alle auto's met deze platen hebben namelijk 1 ding gemeen: Ze mogen blijkbaar HEEL HARD rijden. Ik heb er nog geen 1 gezien die zich aan de snelheid houd.

De wiki geeft me geen goed antwoord: Wikipedia: Kenteken

Iemand hier wel? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-06 09:23

User

S3

Fins kenteken?

Edit: moet beter lezen, is geen nederlands lettertype. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door User op 09-03-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81441

Volgens mij zijn dat auto's van ambassadeurs van andere landen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Polen?

Blijkbaar niet, die rijden hier ook altijd asociaal hard. :X

[ Voor 85% gewijzigd door Gonadan op 09-03-2010 11:24 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 16:47
Waren het heel toevallig volledig zwarte auto's met blauwe knipperlichten in de grill van de auto? Die heb ik ook wel eens gezien (A12), slingerend door het verkeer heen. Leek bijna op een Amerikaanse actiefilm. Volgens mij zijn dat AIVD jongens.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is dat niet een tijdelijk RDW-kenteken in afwachting van de papieren om een geel kenteken aan te mogen vragen?

Afbeeldingslocatie: http://www.autobedrijfschoonoord.nl/pics/kenteken_tijdelijk.jpg

Met een dergelijk kenteken mag je maximaal een maand rijden, voor zover ik weet.

[ Voor 44% gewijzigd door MAX3400 op 09-03-2010 11:27 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:54
Exportkenteken: linkje

@hieronder: lol, bijna de eerste >:)

[ Voor 18% gewijzigd door coyote1980 op 09-03-2010 11:42 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 08:59
Voertuigen die naar het buitenland worden gebracht over de weg. Kentekenplaat wordt pas geleverd als originele kentekenplaat is ingeleverd bij de RDW of exportbedrijf.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0e/Exportkenteken.jpg/240px-Exportkenteken.jpg

Wikipedia: Nederlands kenteken

@hierboven,
Ik haat je :P
(nahja, niet echt natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 09-03-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

MAX3400 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:24:
Is dat niet een tijdelijk RDW-kenteken in afwachting van de papieren om een geel kenteken aan te mogen vragen?

[afbeelding]

Met een dergelijk kenteken mag je maximaal een maand rijden, voor zover ik weet.
Die zijn geen ABC-ABC

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
MrFl0ppY schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:24:
Waren het heel toevallig volledig zwarte auto's met blauwe knipperlichten in de grill van de auto? Die heb ik ook wel eens gezien (A12), slingerend door het verkeer heen. Leek bijna op een Amerikaanse actiefilm. Volgens mij zijn dat AIVD jongens.
Dat heb ik ook wel eens in Eindhoven gezien, donkere auto's met kleine blauwe knipperlichtjes. Ze hadden samen met een motorrijder in het zwart een brommer van het fietspad geduwd en te grazen genomen.

Maar voor zover ik me kan herinneren hadden ze geen witte kentekenplaten (dat was me anders wel opgevallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:49
offtopic:
SG->VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Nou ze hebben geen vlaggetje of blauw stukkie aan de zijkant om te vertellen van welk land ze zijn. En heb vanmorgen een peugot 407 en een toyota nogiets gezien, Beide met het 3 tekens, streepje 3 tekens in dus het nederlandse lettertype. Voorbeeldje is: 9BF-903. Hellaas geen foto's want mag me telefoon niet vasthouden in de auto ^^

Edit: Ah Rukapul, wist dus niet zeker dit waar te plaatsen en vond het meer een general iets, maar hier is ook goed.

2de Edit: Tijdens het typen van bovenstaande was het antwoord ineens verschenen. Thanks :) Wel leuke baan, blijkbaar kunnen ze niet bekeurd worden omdat ze pleuris hard rijden :).

3de edit: @ hieronder: ja ik was de 2de edit aan het typen toen ik die af had, stond jou comment er :)

[ Voor 38% gewijzigd door ye-roon op 09-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 08:59
ye-roon schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:29:
Nou ze hebben geen vlaggetje of blauw stukkie aan de zijkant om te vertellen van welk land ze zijn. En heb vanmorgen een peugot 407 en een toyota nogiets gezien, Beide met het 3 tekens, streepje 3 tekens in dus het nederlandse lettertype. Voorbeeldje is: 9BF-903. Hellaas geen foto's want mag me telefoon niet vasthouden in de auto ^^

Edit: Ah Rukapul, wist dus niet zeker dit waar te plaatsen en vond het meer een general iets, maar hier is ook goed.
Als je de pagina ververst zie je dat het antwoord er al staat: :+

Ze willen zo snel mogelijk naar hun eigen land racen voordat de auto uit elkaar lazerd. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 09-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat is een "Export-kenteken". Je ziet veel Polen, die in NL een auto kopen en met zo'n kenteken naar Polen rijden. Na inleveren daarvan kunnen ze dan een officieel pools kenteken aanvragen.

Edit:
SP-UIT-11

[ Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-03-2010 11:33 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Maar wel 3 tekens - 3 tekens zoals TS beschrijft.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pooltjes die op de automarkt in utrecht een leuke deal gemaakt hebben en die zo snel mogelijk thuis willen brengen.
Vooral rond dinsdag erg aanwezig op de A1 richting het oosten.
Meestal gezien in colonne's achter elkaar aan, daar is niet langs te komen.

Check de bestemming van de verkochte auto's: http://automarkt.vwe.nl/VerkochteVoertuigen.aspx

Paar jaar geleden waren het alleen oude brikken maar gezien de auto's die tegenwoordig die kant op gaan is hun economie wel enigszins gestegen de afgelopen tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door arjants op 09-03-2010 11:35 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
arjants schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:33:
pooltjes die op de automarkt in utrecht een leuke deal gemaakt hebben en die zo snel mogelijk thuis willen brengen.
Vooral rond dinsdag erg aanwezig op de A1 richting het oosten.
Meestal gezien in colonne's achter elkaar aan, daar is niet langs te komen.

Check de bestemming van de verkochte auto's: http://automarkt.vwe.nl/VerkochteVoertuigen.aspx
Ik zag ze idd vandaag op de a1 richting duitsland. Ik rij hier niet zo heel vaak, maar kom ze ook vaak tegen op de a16 richting belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:01

page404

Website says no

u_nix_we_all schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:32:
Dat is een "Export-kenteken". Je ziet veel Polen, die in NL een auto kopen en met zo'n kenteken naar Polen rijden. Na inleveren daarvan kunnen ze dan een officieel pools kenteken aanvragen.

Edit:
SP-UIT-11
hey, hoe weet jij mijn kenteken? >:) :+

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Pagina: 1