Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows XP] Dell Latitude 120L traag na update naar SP3

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 15:49
Hallo

ik heb woensdag mijn broer's Dell Latitude 120L laptop opnieuw geinstalleerd, deze keer met Windows 7 in plaats van Windows XP. Ok, de laptop draaide stabieler en beter onder Windows 7 (Home Premium 32-bit). Echter kwam ik pas na de installatie van Windows 7 erachter dat er geen drivers zijn voor de draadloze netwerk kaart voor Windows 7. Toen heb ik gezocht naar drivers voor Windows Vista omdat ik via iemand vernomen had dat deze ook op Windows 7 (zouden moeten) werken, helaas pindakaas, dit deden ze dus niet. Dussss... opnieuw Windows XP geinstalleerd.

Echter vroeg de Windows XP installatie na voltooiing voor immens veel updates, welke ik allemaal heb gedaan. Nu is de laptop ontieglijk traag, trager dan ervoor toen hij voor 40 van de 60 GB vol stond met muziek en dergelijke. Ik ben er zeker van dat ik de juiste drivers etc... geinstalleerd heb, op het moment van schrijven ben ik de laptop opnieuw aan het "reformateren" en Windows XP Professional Service Pack 2 aan het "installeren".

Hopelijk gaat hij nu vlotter draaien dan ervoor, met Home Edition SP3.
Zoniet, hoort u nog van mij.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja.

Als je er nog niet helemaal uit bent kun je je verhaal beter even in bijvoorbeeld je http://gathering.tweakers.net/forum/notepad zetten en dan aanvullen.

Nu blijft er niet veel meer over dan een dienstmededeling waar we met de uiterst gebrekkige info (netwerkkaart? Welke dan? Merk/type/weetikveel) niet echt wat mee aankunnen.

probeer het straks nog even opnieuw en vul dan je startpost even aan met de missende gegevens.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.