Toon posts:

Game-PC | Wat vinden jullie van deze set-up?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Dames, heren,

Gezien mijn 8800GTX het vorige week heeft begeven (na 2 jaar en 4.5 maand gebruik) ben ik begonnen met de zoektocht naar een nieuwe VGA Kaart.
Deze zoektocht mondde uit in het besluit om mijn systeem te upgraden, gisteren maar besloten gewoon een compleet nieuw systeem aan te schaffen.

Nu heb ik, naar mijn mening, een leuk systeempje bij elkaar gezocht. Echter zou ik graag de mening van de 'experts' willen. Dus bij deze de vraag; 'Wat vinden jullie van deze set-up?'

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2s63skn.jpg

Processor trouwens (nog niet in de afbeelding) veranderd naar een 930, of is dat zonde van die 15 euro?

Zag dat mijn mobo niet de volledige snelheid van (1866Mhz) van de OCZ stripjes kan ondersteunen. Ook niet na overclocken (wat ik niet van plan ben). Moet ik nu andere uitzoeken of kan dit zo wel, maar draaien die stripjes dan gewoon op 1600?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32

leuk_he

1. Controleer de kabel!

welkom, maar lees eerst effe:

CSL Beleid

[ Voor 69% gewijzigd door leuk_he op 08-03-2010 23:18 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Budget... Mwah, hou het maar op een € 1.500,-
Doel... Gebruik in het algemeen, zoals downloaden en al die andere troep. En natuurlijk, zoals de VGA's doen verraden: Gamen!

Sticky... Ik mocht dit topic hier dus niet plaatsen?

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:46
Kijk anders eens naar de Best Buy Guide van maart, reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2010

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica