Gridlayout wijzigen met combobox

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben een leerling uit het 5de middelbaar en heb een opdracht gekregen omtrent java.
ik moest een programma schrijven waar ik enkele afbeeldingen in een grid moet plaatsen, het aantal rijen en kolommen wordt gevraagd dmv een variabele. Hier ben ik wel degelijk in geslaagd(zie hieronder mijn programma) Maar nu moet ik dit aanpassen dat ik het aantal rijen en kolommn kan kiezen uit een JCombox(vb. 3 x3, 2x3,...). Ik weet echter niet hoe ik mijn programma moet aanpassen om in mij opdracht te slagen. kunnen jullie me hierbij helpen?

*snip*

Alvast bedankt

[ Voor 56% gewijzigd door Creepy op 09-03-2010 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sorry maar zo werkt het niet hier. Het enige dat je nu doet is aangeven wat je wil hebben en vervolgens maar al je code dumpen. We zitten er hier niet om het voor je te gaan maken natuurlijk. Je zal op z'n minst moeten aangeven wat je nu zelf al hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte. Je hebt toch wel iets geprobeerd of lopen zoeken naar een oplossing? Daarbij geef je dan relevante (dus niet alle!) code. Lees ook even PRG Beleid.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 09-03-2010 08:31 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.