Toon posts:

Kijk eens hierna...kan er extra EDO op Stealth3d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens naar deze foto (deze is van mijn Diamond Stealth 3d 2000) en heeft 2mb edo ram aan boord.

Afbeeldingslocatie: http://www.dkb.f2s.com/st2000.gif

Er is ook een 4mb versie. Kan ik er nu 4 simmetjes bij prikken. Er is wel plaats voor. toch??

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dr kan wel extra geheugen op.. maar geen normale simmetjes (je ziet ook wel dat dat niet past :P).. ik heb ook wel es mn videokaart op deze manier 'geupgrade' (s3 trio 1MB naar 2MB :D) .. ze hadden die videogeheugenmodules gewoon bij de PC zaak te koop.. maar dat was alweer 3 of 4 jaar geleden.. ik denk niet dat je dr nu nog makkelijk aan kunt komen. Misschien op een PC beurs in een rommelbak.. maar let wel op dat je de goede neemt (nummertje op de modules) want sommigen doen het wel maar geven in windows allemaal vage strepen enzo..

Maar je kunt denk ik beter een ander 2dehands 4MB kaartje kopen voor 2 tientjes.. ben je nu denk ik goedkoper mee uit :)

Verwijderd

Topicstarter
[oproep]

Wie heeft er nog 4 liggen???? :)

[\oproep]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Ik heb die kaart wel gehad een aantal jaar terug met volle bak geheugen, maar ja daar schiet je nu dus niks mee op ben ik bang.
Waarom koop je geen nieuwe kaart. Dat ding is geen tientje meer waard :?

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Je moet ook nog op de snelheid van die edo (zat dat toen al op die stealth2000 ik d8 vanaf de 3000) ram letten als er bij jou 7ns op zit kun je er dus geen 8ns bijprikken....

En wat heb ik in de aanbieding....
Twee pcikaartjes van 1mb voor fl 30,00
Moet je alleen een vaste hand hebben voor het solderen>:)

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |