Toon posts:

Vastlopen streaming beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Een paar weken terug een PB easynote DT85 gekocht.
Spec'sVista: 18,4 inch scherm, Nvidia Geforce GT240 en Intel T6500.

Nu is mij opgevallen dat als ik online video's, bijv Youtube, bekijk en deze op het hele scherm afspeel na 20 a 30 seconden het beeld bevriest. Vastlopen kan je het eigenlijk niet noemen, want het geluid gaat wel door!
Druk je vervolgens op escape speelt de film in een kleiner scherm verder, overigens niet vanaf het punt waar het beeld is blijven staan maar verderop, waardoor het lijkt alsnog de video in de achtergrond mee blijft lopen.

Wordt de video in een kleiner frame afgespeeld is er niets aan de hand en draait alles van begin tot eind vlekkeloos. Aan de downloadsnelheid ligt het volgens mij niet.

Heeft iemand een idee of tip?

• Laeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 22:14
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een I5-750 en HD5770 icm een Gigabyte Ga-p55m-ud2, dus aan de hardware zal het waarschijnlijk niet liggen, het is erg irritand en bij mij loopt het zelfs al vast als ik 720p in het kleine scherm afspeel of veel na elkaar. overigens kan ik ook geen Grid2 spelen, dan krijg ik hetzelfde effect als met youtube. Ik denk dat het aan de drivers of de Bios ligt, maar ik ben een leek op software gebied :(

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07-2025
of een trage internet verbinding? (niet in geval grid)

specs

• Laeh
van een trage internetverbinden gaat je pc nog niet freezen gok ik, het scherm wordt gewoon zwart dan weer even normaal zwart, en het geluid speelt door. je kan iedere knop indrukken maan niets helpt.
Behalve de reset en power knop dan in mijn geval, als ik snel genoeg ben kan ik nog op escape duwen en dan speelt hij weer verden in klein scherm, maar als ik even wacht dan freezed hij gewoon en kan ik alleen maar rebooten. :(

[ Voor 28% gewijzigd door Laeh op 09-03-2010 17:15 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:38
Ik heb iets soortgelijks gemerkt maar dan met een AMD CPU, wanneer ik Cool 'n' Quiet uitzette was het probleem weg. Later met een driver/software update was het probleem ook met Cool 'n' Quiet aan opgelost.

My favorite programming language is solder.

• Laeh
dan denk ik dat het verstandig is om een keer de bios te flashen en de drivers up te daten, het kan nooit kwaad om nieuwe versies van je bios te gebruiken, als deze maar goed getest is en niet vol met bugs zit.
Pagina: 1