iPhone nu wel of niet bij KPN / Hi?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301747

Topicstarter
Hallo,

De afgelopen tijd hoor ik veel vragen over of je de Iphone wel of niet bij KPN en Hi kunt krijgen.

Mijn ervaring, die ik ongeveer een kwartier geleden heb opgedaan, is positief.

De situatie:

Ik ben nu 4 jaar bij Hi. Ik betaal mijn rekeningen altijd op tijd en ik heb een Hi 75 met Blackberry Internet abbo.

Ik mocht vanaf 1 maart mijn abbo verlengen. Dus wat doe ik, ik bel de hi verlengservice. Daar te horen gekregen dat ik geen Iphone via hi kon krijgen, dan moest ik maar naar T-mobile gaan. Vrij onbeschoft behandeld ook. Voordat ik het wilde opzeggen, ben ik eens wat gaan neuzen op internet. Tegengekomen dat het via de klachten / opzeggingslijn wel moest lukken. En inderdaad! Ik belde de opzeglijn, om te zeggen dat ze de documentatie op kunnen sturen om mijn abbonement te stoppen, omdat ik geen Iphone bij KPN kan krijgen. Vervolgens vertelde die meneer doodleuk dat ze die wel verschaffen, en omdat ik een goede (A t/m F) klant ben, (volgens die man F categorie) was hij ook nog eens gratis.

Vanwaar dit topic? Om mensen te laten weten dat ik VANDAAG, 07-03-2010, nog steeds de Iphone 3GS 16 Gb Zwart heb kunnen krijgen, en dat de fabels over het niet kunnen verkrijgen van een Iphone bij KPN dus NIET WAAR zijn.

Mijn abbo ziet er nu zo uit: Iphone 3GS 16 Gb, Hi 75(67,95) + Hi InternetSuperSnel(14,95), Totaal 82,90.

Mocht je dus aan verlenging toe zijn, bel dan naar de Opzeglijn en je kunt je Iphone zo bestellen.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Voordat er misverstanden ontstaan:
- Alleen bij verlengen, niet voor nieuwe abonnementen
- Geen KPN / Hi versie vanuit Apple, opgekochte sim-lock vrije partij (kortom: niets officieel vanuit Apple)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is 100% correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Kan iemand dan ook eens uitleggen wanneer je in welke categorie (A t/m F-klant) valt? ;) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:15
Voor zo'n maandbedrag (24 maanden?) hadden ze je, imho op z'n minst een 32 Gig cadeau kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kreeg nog even een bevestiging:

Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting Netto Aantal Prijs
- Hi Online 67,95 2009, Contractverlenging 1 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
- Hi Eindeloos Online XtraSnel, Contractverlenging 1 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
871560 iPhone 3GS 16GB, Zwart 243,65 243,65 0,00 1 0,00
- Verzend- en administratiekosten 0,00 0,00 0,00 1 0,00

BTW (19%) 0,00

Totaal 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ManiacsHouse schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:49:
Kan iemand dan ook eens uitleggen wanneer je in welke categorie (A t/m F-klant) valt? ;) :?
Als je vaak over het bedrag van je bundel belt. Hoe lang je klant bent maakt niet uit, als je netjes binnen je bundel blijft ben je gewoon geen goede klant, ook al zit je 10 jaar bij je provider.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je een hoog abbo hebt en je belt retevaak over je bundel, heb je E of F. Ik val in die categorie. Puur omdat ik veel 0900 nummers bel en die vallen nooit in je bundel.

Maar als je dus een abbo van 10 euri hebt met een simpel foontje en je belt 2 keer je moeder in de maand, dan zit je netjes binnen je bundel (ligt eraan hoelang je belt natuurlijk) en heb je waarschijnlijk categorie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raddraaier
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:15
Gratis 3GS met een 1-jarig abonnement? Echt een superdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mmz het is echter wel zo dat die hogere klantwaardes echt niet zomaar komen aanwaaien!
Je moet echt wel flink boven je bundel bellen wil je hoger dan gemiddeld uitkomen ( gemiddeld is C)

Een internetbundel speelt trouwens wel mee, veel klanten die normaal een B code krijgen .. hebben toch een C omdat ze een internetbundel erop hebben gezet.... Ik denk trouwens dat zo'n ""extra-snel" of "blackberry" bundel van 14,95 pm nóg zwaarder weegt! ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Slasher schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:25:
[...]

Als je vaak over het bedrag van je bundel belt. Hoe lang je klant bent maakt niet uit, als je netjes binnen je bundel blijft ben je gewoon geen goede klant, ook al zit je 10 jaar bij je provider.
Dan ben je wel een goede klant, alleen hebben ze dan niks "extra" (wat ze dus dan van te voren je al niet als korting voor die telefoon hebben gegeven) aan je verdiend. Dus kunnen ze de korting nergens op baseren.

Tuurlijk als je al 10 jaar klant ben met een gewoon abo ipv SO verdienen ze extra aan je alleen kunnen ze dat nergens op verhalen omdat dit "gewone" inkomsten zijn met zoieso al een lager minuut tarief.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een internetbundel speelt trouwens wel mee, veel klanten die normaal een B code krijgen .. hebben toch een C omdat ze een internetbundel erop hebben gezet.... Ik denk trouwens dat zo'n ""extra-snel" of "blackberry" bundel van 14,95 pm nóg zwaarder weegt! ;)
Er is trouwens een verschil tussen Blackberry internet en Extra-Snel. Extra Snel is 1024 Kbps, terwijl blackberry maar 384 Kbps is. Blackberry daarentegen heeft weer een of andere service vertelde die vent waarvoor je 17,50 /mnd betaald versus Extra Snel voor 14,95/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-05 15:34

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

ManiacsHouse schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:49:
Dat is de retentiecheck van KPN, F is de hoogste categorie dan zit je echt heel dik boven je bundel. Deze letter wordt meestal om de 2 maanden bepaald.

TS is niet zo slim. Als F klant is het misschien wel iets slimmer om een hoger abonnement te nemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nickalicious schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:29:
[...]

TS is niet zo slim. Als F klant is het misschien wel iets slimmer om een hoger abonnement te nemen :')
Haha inderdaad ;) , maar misschien wil hij liever op deze manier zijn telefoon in termijnen betalen dan een lagere klant waarde en bijbetalen voor een toestel :P, niet echt slim inderdaad..

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nickalicious schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:29:
[...]

misschien moet je dan nog een keer lezen.. ik heb al een heel hoog abbo.. komt puur door massa 0900 nummers bellen (die NOOIT binnen je bundel vallen)
Pagina: 1