Hallo,
Ik ben van plan om mijn beeldscherm boven mijn bureau aan de muur te hangen voor een strakker en opgeruimder bureau.
Nu heb ik gemeten en er zitten 4 gaten in de achterkant van mijn beeldscherm op 10 cm afstand.
De volgende klem zou hierbij moeten passen: Wandklem
Mijn vraag is of de afstand van 10 cm tussen de schroefgaten een standaard maat is voor alle beeldschermen onder de 23 inch(specificatie van de klem). Zodat als ik een nieuwe monitor koop, bijvoorbeeld de Samsung Syncmaster P2250 (21,5 inch), deze met behulp van dezelfde klem kan monteren.
Ik heb op internet geprobeerd te zoeken naar een bepaalde standaard maar het enige dat ik vinden kan zijn webwinkels met wandklemmen.
Edit:
Rest nog een vraagje:
Is de standaard steun van een monitor er gewoon af te halen?
De voet kan ik eraf klikken maar verder zie ik geen schroeven o.i.d..
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben van plan om mijn beeldscherm boven mijn bureau aan de muur te hangen voor een strakker en opgeruimder bureau.
Nu heb ik gemeten en er zitten 4 gaten in de achterkant van mijn beeldscherm op 10 cm afstand.
De volgende klem zou hierbij moeten passen: Wandklem
Mijn vraag is of de afstand van 10 cm tussen de schroefgaten een standaard maat is voor alle beeldschermen onder de 23 inch(specificatie van de klem). Zodat als ik een nieuwe monitor koop, bijvoorbeeld de Samsung Syncmaster P2250 (21,5 inch), deze met behulp van dezelfde klem kan monteren.
Ik heb op internet geprobeerd te zoeken naar een bepaalde standaard maar het enige dat ik vinden kan zijn webwinkels met wandklemmen.
Edit:
Rest nog een vraagje:
Is de standaard steun van een monitor er gewoon af te halen?
De voet kan ik eraf klikken maar verder zie ik geen schroeven o.i.d..
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 14% gewijzigd door Chad Chubatcha op 08-03-2010 16:21 ]
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0