Toon posts:

scherm geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het flatschreen van mn mn ouders computer gaat niet meer aan, als we een ander scherm gebruiken gaat dat wel goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, er is verder niks raars gebeurd of veranderd voor zover ik weet. Soms geeft hij wel even heel kort beeld. hij is 4/5 jaar oud en als je de kabels aandrukt doet hij het ook niet opeens.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lijkt me kapot?

Heb je de flatscreen ook al op een andere PC aangesloten en (waar mogelijk) nieuwe/andere kabels gebruikt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:05
Als je heel goed kijkt, zie je dan wel een soort van beeld weergave? zo ja, dan is de backlight kapot. in dat geval is het advies: koop een nieuwe monitor (lamp of hoogspannings trafo vervangen is erg lastig en ook zeer gevaarlijk).

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Aragnut schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:07:
Als je heel goed kijkt, zie je dan wel een soort van beeld weergave? zo ja, dan is de backlight kapot.
Als die het soms wel eventjes doet?

Dan gaat mijn gok eerder naar de invertor.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-02 15:55

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

als je de computer opstart doet het beeld het dan wel? zo ja, dan kan het zijn dat de instellingen van de resolutie aangepast zijn in windows, en dat deze te hoog zijn voor het scherm. Dit kun je dan oplossen door het andere scherm eraan te hangen en de resolutie omlaag te zetten. Mocht je bij het opstarten al niet zien, dan verwacht ik dat het scherm aan zijn einde is.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"