Toon posts:

videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
ik had net al een topic geopend met :
Ik zoek zoals de titel al zegt een pci videokaart waar ik 2 beeldschermen op aan kan sluiten alleen dan dus low profile. Ik weet dat deze niet goedkoop zijn maar zou graag een vervanger zoeken voor mijn qaudro nvs280 pci. Het liefst zo goedkoop mogelijk. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen

En toen werd er gereageerd dat dit makkelijk te vinden was omdat je kon selecteren op low profile. Alleen ik zoek dus een pci kaart die ik dus niet kan vinden en ik zoek dus een kaart waar 2 monitoren op kunnen alleen zie ik dat er niet tussen staan?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heel vreemd; in de URL's die in je vorige topic zijn genoemd, vind ik toch wel degelijk low-profile kaarten die de mogelijkheid hebben om 2 monitoren D-Sub aan te sluiten.

Kan je anders vertellen/verduidelijken wat je nou precies aan eisen hebt aan de aansluitingen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
is pci 2.2 gewoon pci dan?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nog makkelijker dan maar

http://tweakers.net/price...vMlIVxLJRbrAh3HC-9_094_P4

Nvm

Ja, wat zou het anders moeten zijn?
# PCI 1.0, which was merely a component-level specification, was released on June 22, 1992.
# PCI 2.0, which was the first to establish standards for the connector and motherboard slot, was released on April 30, 1993.
# PCI 2.1, released on June 1, 1995, allows for 66 MHz signaling at 3.3 volt signal voltage (peak transfer rate of 533MB/s), but at 33 MHz both 5 volt and 3.3 volt signal voltages are still allowed. It also added transaction latency limits to the specification.[7]
# PCI 2.2 Power rails to provide 3.3 volt supply voltage are now mandatory.[8]
# PCI 2.3 permits use of 3.3 volt and universal keying, but does not allow 5 volt keyed add in cards.
# PCI 3.0 is the final official standard of the bus, completely removing 5-volt capability.

[ Voor 67% gewijzigd door Notna op 08-03-2010 13:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee; wat staat er in de handleiding van je moederbord? Ik kan helaas niet "ruiken" wat voor systeem je hebt staan en wat je dus kan plaatsen en waarom...

Maar, mogelijk is Edmin in "dual videokaart pci low-profile" toch ook best handig?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 08-03-2010 13:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02 19:28
volgens mij als je deze zoekterm gebruikt kom je uit op wat je zoekt? pci en low profile
de goedkoopste heeft dvi en d-sub en een dvi-dsub word meegeleverd dus dan kun je 2 monitoren aansluiten?

http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/videokaarten.html#filter:TYs7CsMwEAXv8moXUj5C6ACGFK5cBhdC2kJBRGYlgsHo7lkTDGkW3szsjsKReEyUIxxWTq-K4Qfnwk2Yr0GImEBTesOpATUUpslvcPdznIYyhUZxXik8YoV74mKV_F-xiBU6ptyIxezQ9rgfn4_Mmptk1hgsXXKt_pw2WmjvXw

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Laat ik beginnen met de opmerking dat het niet de bedoeling is om zomaar even je topic opnieuw te openen als het op slot is gedaan. Ik heb je een linkje gegeven nnar Het algemeen beleid en daar staat onder andere in wat je moet doen als je het niet eens bent met een slotje (Het algemeen beleid #topicopslot), maar dat heb je niet gelezen.

Als tweede komen er gewoon kaarten uit de PW rollen die aan jouw eisen voldoen. Als er reden is waarom ze niet voldoen, dan heb je de TS niet volledig gemaakt, want dan heb je eisen waar wij niet van op de hoogte zijn. Het ontbreekt bijvoorbeeld aan een omgeving waarbinnen die kaart moet draaien (zowel hardware als software).

Als je uitgebreid gezocht hebt op allerlei sites en je bent ervan overtuigd geraakt dat het ding in Nederland en daarbuiten niet te krijgen is, dan zie ik graag een discussietopic van je terug. Nu is het gewoon een 'waar kan ik X kopen' topic en dar is GoT niet voor bedoeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.