Tweakers,
Ik kom er even echt niet meer uit(komt misschien door m'n heftige weekend = moe).
Ik heb hier 4 DC's draaien(tijdelijk), die allemaal GC zijn en draaien op Windows Server 2008.
Het toevoegen van 2 extra DC's ging perfect.
Nu moeten de 2 oude DC's uit mijn domein worden geknalt zodat ik verder kan met alleen de 2 nieuwe.
Nu probeer ik net door middel van dcpromo de eerste oude DC uit het domein te krijgen.
Maar na het invullen van de gegevens in dcpromo krijg ik deze foutmelding:

Ook na meerdere keren proberen wil deze DC niet weg uit het domein.
Helaas geeft de 2e oude DC ook een foutmelding, maar wel een andere als de eerste:

Alle instellingen heb ik ondertussen al 20x doorgelopen en ook alle IP instellingen staan goed in mijn ogen.
De 2 oude DC's zitten op de IP's 10.0.10.31 & 10.0.10.32.
En de 2 nieuwe DC's zitten op de IP's 10.0.10.21 & 10.0.10.22.
Kijk ik hier gewoon ergens overheen, vergeet ik iets of zit er echt iets niet lekker?
Ik hoop dat jullie even een trap in de goede richting kunnen geven, want met Google kom ik er ook niet uit.
Ik kom er even echt niet meer uit(komt misschien door m'n heftige weekend = moe).
Ik heb hier 4 DC's draaien(tijdelijk), die allemaal GC zijn en draaien op Windows Server 2008.
Het toevoegen van 2 extra DC's ging perfect.
Nu moeten de 2 oude DC's uit mijn domein worden geknalt zodat ik verder kan met alleen de 2 nieuwe.
Nu probeer ik net door middel van dcpromo de eerste oude DC uit het domein te krijgen.
Maar na het invullen van de gegevens in dcpromo krijg ik deze foutmelding:

Ook na meerdere keren proberen wil deze DC niet weg uit het domein.
Helaas geeft de 2e oude DC ook een foutmelding, maar wel een andere als de eerste:

Alle instellingen heb ik ondertussen al 20x doorgelopen en ook alle IP instellingen staan goed in mijn ogen.
De 2 oude DC's zitten op de IP's 10.0.10.31 & 10.0.10.32.
En de 2 nieuwe DC's zitten op de IP's 10.0.10.21 & 10.0.10.22.
Kijk ik hier gewoon ergens overheen, vergeet ik iets of zit er echt iets niet lekker?
Ik hoop dat jullie even een trap in de goede richting kunnen geven, want met Google kom ik er ook niet uit.
[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 08-03-2010 12:50 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer