Ik begrijp wat je zegt, uiteraard heb je dan de nieuwste fixes etc... maar wat mij dus laatst hier op tweakers verteld is: in principe vervalt je garantie als je drivers van ATI zelf gebruikt en niet van de fabrikant van de kaart zelf, mochten er problemen met de kaart/het systeem opduiken.
Dat was een reactie op mijn vraag in het topic met de overhittings-problemen met de laatste nvidia drivers... Ik wou weten of men ook recht op garantie had op de kaart en/of overige onderdelen van de pc als de boel was doorgebrand door die slechte drivers. Er waren meerdere tweakers die wisten te vertellen dat een fabrikant al snel zegt dat je geen recht hebt op garantie als je niet de drivers van hun site gebruikt!
Het is uiteraard dus van-horen-zeggen, maar het klinkt wel erg plausibel... Als ik een ander merk papier in mijn Océ bulkprinter gebruik dan het door Océ zelf goedgekeurde papier en de machine loopt vast, dan vallen die kosten ook niet binnen de service... die moeten we dan gewoon apart ophoesten omdat we niet aan de voorwaarden hebben voldaan. Eenzelfde verhaal lijkt mij in zulke gevallen 100% toepasbaar in het geval van videokaarten icm drivers.
[
Voor 18% gewijzigd door
MicGlou op 08-03-2010 14:32
]