Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het primaire probleem is dat de installatie CD-ROM van de all-in-one inktjet printer kwijt is. Als ik de juiste driver/software van HP download en deze installeer, vraagt de installatie om een reboot. Na deze reboot wordt de printer erkent en in de systray start de installatie. Helaas vraagt de installatie van de printer (van winxp) dan meteen om de installatie CD-ROM die dus afwezig is.

Vanwege de oudheid van deze printer, krijg ik geen ondersteuning meer van HP (dus ook geen mail van een helpdeskmedewerker), erg spijtig. Een frustrerend probleem, omdat de printer nog prima werkt, maar nu (na een win reïnstall) niet meer geïnstalleerd wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Je zou kunnen proberen de installer met winrar uit te pakken en dan de losse driver toewijzen aan de printer in apparaatbeheer... want normaal gesproken zijn de installers van hp gewoon autoextract archieven die je met een archiver uit kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Argh ja, dat wou ik nog toevoegen aan me openingspost. Het is een applicatie (exe) die ik niet kan uitpakken met winrar en de geïnstalleerde software (directory) heeft niet de juiste dll's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Welk driver pack heb je gebruikt? Ik zie 2 verschillende voor deze printer.... Er is een zakelijk versie, dat is dus eigenlijk niet meer dan de driver om de standaard print- en scanfunctie te gebruiken. En je hebt het 'webpakket', wat bredere ondersteuning geeft, maar voor volledige functionaliteit moet je de cdrom hebben. Allemaal info die je zo op de ondersteuningssite van HP kan lezen ;) Lees van deze pagina het stukje 'beschrijving' maar eens: http://h10025.www1.hp.com...g=nl&os=228&product=64986

De installers zijn beide gewoon uit te pakken met winrar, ik kan de driver er zo uithalen. Dat het een .exe bestand is maakt niets uit, het is zoals ik al zei een autoextract archief en dus prima uit te pakken.

Overigens is de driver-cd ook gewoon nog te bestellen... http://www.best2serve.com...id=13538&category_id=3197

[ Voor 22% gewijzigd door MicGlou op 08-03-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, ik had duidelijk een andere driver/installer te pakken. Die was kleiner en absoluut niet met winrar te openen (in tegenstelling tot deze). Nog maar eens proberen. Bedankt MicGlou!