Goedenavond allemaal.
Ik heb vorige week besloten dat mijn oude systeem toe was aan vervanging, en ik wou dus zelf een systeem bouwen. Nadat ik alles binnenhad ben ik begonnen met bouwen (kan niet zeggen dat ik het makkelijk vind) maar ik had als cpu cooler dus de coolermaster hyper 212 gekocht, en als case de NZXT Hades.
Nu heb ik de cooler netjes op cpu en mobo geinstalleerd...
Kom ik door even te proberen erachter dat de sidepanel inclusief 20 centimater fan er nu niet meer op past =(
Dus nu is mijn vraag aan jullie: Wat kan ik het beste doen:
1. Sidepanel er gewoon aflaten (lijkt me een slechte en een lelijke keuze)
2. Hyper 212 verwijderen, stock cpu cooler instaleren, en sidepanel erop met 20 centimeter fan.
3. Hyper 212 erop laten, 20 centimeter fan van de sidepanel verwijderen, en dan de side panel erop.
4. Andere cpu cooler kopen.
(overige systeemgegevens die hitte produceren zijn misschien van belang:
Cpu: i5 750
Videokaart: MSI hd 5850)
Voeding: Realpower M620
Hartelijk dank,
Jan Willem
Ik heb vorige week besloten dat mijn oude systeem toe was aan vervanging, en ik wou dus zelf een systeem bouwen. Nadat ik alles binnenhad ben ik begonnen met bouwen (kan niet zeggen dat ik het makkelijk vind) maar ik had als cpu cooler dus de coolermaster hyper 212 gekocht, en als case de NZXT Hades.
Nu heb ik de cooler netjes op cpu en mobo geinstalleerd...
Kom ik door even te proberen erachter dat de sidepanel inclusief 20 centimater fan er nu niet meer op past =(
Dus nu is mijn vraag aan jullie: Wat kan ik het beste doen:
1. Sidepanel er gewoon aflaten (lijkt me een slechte en een lelijke keuze)
2. Hyper 212 verwijderen, stock cpu cooler instaleren, en sidepanel erop met 20 centimeter fan.
3. Hyper 212 erop laten, 20 centimeter fan van de sidepanel verwijderen, en dan de side panel erop.
4. Andere cpu cooler kopen.
(overige systeemgegevens die hitte produceren zijn misschien van belang:
Cpu: i5 750
Videokaart: MSI hd 5850)
Voeding: Realpower M620
Hartelijk dank,
Jan Willem