Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Situatie:

2 monitoren
Windows XP
Ultramon
Counterstrike Source

----
Ik kan op dit moment prima werken met 2 schermen. Ik heb gewoon extended view, dat werkt helemaal naar behoren. Wanneer ik een applicatie draai zoals Counterstrike Source op mijn primaire scherm, en ik wil naar mijn secundaire scherm dan werkt dat gewoon. Echter wanneer ik een andere applicatie draai op mijn secundaire scherm (Winamp, Firefox), dan minimaliseert Counterstrike Source. De focus blijft nog steeds op Counterstrike Source en die verliest hij (en minimaliseert dus) wanneer ik een andere applicatie open.
Ik wil dus gewoon ingame kunnen blijven en toch nog browsen op mijn andere scherm.

Nu heb ik "move to next monitor / previous monitor" al gebruikt, maar dan heb ik alsnog hetzelfde probleem.
Hoe is dit uit te schakelen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is meen ik een eigenschap van full-screen DirectX applicaties. Wat je kan doen is CS:S in een gemaximaliseerd venster draaien. Dan zie je alleen wel de titel- en startbalk.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron