Ik heb afgelopen weekend lopen zoeken naar een programma waarmee ik de smsjes van m'n iPhone 3G kan backuppen/archiveren naar m'n Mac. Tot m'n grote vreugde zag ik dat micromat.com een programma genaamd SyPhone heeft ontwikkeld die dit zou kunnen, helaas kan ik deze nergens meer downloaden. Zijn er hier mensen die het zelfde ooit hebben gezocht (en hopelijk gevonden)?
Heb je een jailbreak? Dan is het namelijk een kwestie van 1 sqlitedatabase backuppen
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Jailbreak: vrij simpel zoals hierboven gezegd, google even op de exacte locatie van het .db bestand.
Niet jailbreak: doet iTunes dit niet voor je?
Met PhoneView kan het ook. Zat in de vorige MacHeist bundel
http://ecamm.com/mac/phoneview/
http://ecamm.com/mac/phoneview/
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hij is wel gejailbreaked maar is het mogelijk om dat sqlitebestand dan te laten omzetten naar pdf/text bestand?
Is er ook zo een applicatie beschikbaar voor de Windows i.c.m.een niet jailbreakt Iphone? Dus dat ik de smsjes kan opslaan op mijn Windows PC en dan kan nalezen?
Yep.Tharulerz schreef op maandag 08 maart 2010 @ 01:09:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
om op deze vraag aan te haken (en niet de topic te kapen),
wanneer je om een of andere reden besluit om je firmware te donwgraden, kun je de db dan weer terug zetten of niet?
Ik ben namelijk een tijdje geleden terug gegaan van 3.1.2 naar 3.0.1 omdat ik problemen had met 3.1.2, zoals dat wanneer ik werd gebeld vaak niet kon opnemen omdat de slider heel traag reageerde.
Na het downgraden ben ik mijn hele DB kwijtgeraakt en kon ik het niet meer vanaf een oudere backup terugzetten op mijn Iphone.
wanneer je om een of andere reden besluit om je firmware te donwgraden, kun je de db dan weer terug zetten of niet?
Ik ben namelijk een tijdje geleden terug gegaan van 3.1.2 naar 3.0.1 omdat ik problemen had met 3.1.2, zoals dat wanneer ik werd gebeld vaak niet kon opnemen omdat de slider heel traag reageerde.
Na het downgraden ben ik mijn hele DB kwijtgeraakt en kon ik het niet meer vanaf een oudere backup terugzetten op mijn Iphone.
Dan geef je toch al antwoord op je eigen vraag ?
Het gaat dus niet !
gewoon nee.
Ik kon dat wel, in ieder geval. Gewoon bij de eerste keer nadat 'ie boot als je gerestored hebt aangeven dat je 't ding wilt init'en vanaf een backup.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
wat ik bedoelde is dat ik geen antwoord heb gekregen op de vraag terwijl volgens mij de database wel hetzelfde is (correct me if i'm wrong). je zou het dus gewoon simpel moeten kunnen overschrijven. Het is immers zo dat wanneer je je firmware update itunes dit automatisch doet (bij een update ben je niet al je smsjes kwijt). dit in acht nemend zou het zo kunnen zijn dat de firmwares niet backwards compatible zijnSanderPS3 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:10:
Dan geef je toch al antwoord op je eigen vraag ?Het gaat dus niet !
@cyber, bedankt ik zal ff kijken
idd gewoon een reserve kopie maken van je iphone dan update en je reserve kopie terug zetten en je hebt alles weer terug
Pagina: 1