Ik las vandaag een vervelend bericht in mijn dashboard:
De enige mogelijk is namelijk om alles bij Google te hosten door een cname, of een blogspot URL.
Dus dag statistieken, custom aanpassingen, etc, er is geen alternatief.
Het grootste probleem is voor zover ik kan inzien, dat 1 van mijn sites (zie onderschrift) is gebouwd met 3 blogs die in elkaar zijn gevlochten.
Men noemt namelijk als oplossing voor sites zoals www.mijndomein.nl/blog, dat het blog.mijndomein.nl moet worden.
Echter, ik heb nu custom.mijndomein.nl/blog1, custom.mijndomein.nl/blog2, custom.mijndomein.nl/blog2 en dat is volgens mij niet te migreren.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
En wellicht voor de anderen die ook FTP publishing voor google blogs gebruiken; een waarschuwing dat het binnenkort dus over is.
Allemaal leuk en aardig, en wellicht begrijpelijk, maar het geeft voor mij wel problemen.Na 1 mei 2010 is FTP-publicatie niet meer beschikbaar.
Er wordt nu FTP gebruikt bij het publiceren van je blogs. Je moet je blogs migreren naar een nieuwe aangepaste domein-URL of naar een blogspot-URL. Ga voor meer informatie hierover naar onze blog en Help-documentatie.
De enige mogelijk is namelijk om alles bij Google te hosten door een cname, of een blogspot URL.
Dus dag statistieken, custom aanpassingen, etc, er is geen alternatief.
Het grootste probleem is voor zover ik kan inzien, dat 1 van mijn sites (zie onderschrift) is gebouwd met 3 blogs die in elkaar zijn gevlochten.
Men noemt namelijk als oplossing voor sites zoals www.mijndomein.nl/blog, dat het blog.mijndomein.nl moet worden.
Echter, ik heb nu custom.mijndomein.nl/blog1, custom.mijndomein.nl/blog2, custom.mijndomein.nl/blog2 en dat is volgens mij niet te migreren.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
En wellicht voor de anderen die ook FTP publishing voor google blogs gebruiken; een waarschuwing dat het binnenkort dus over is.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.