And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.
Verwijderd
Heb begrepen dat ze tijdelijk geen werk meer hebben en dat er een nieuw model wordt geprogrammeerd:
http://twitter.com/dutchpowercows/status/9726203204
[Malariacontrol] hitparade van week 9
http://twitter.com/dutchpowercows/status/9726203204
[Malariacontrol] hitparade van week 9
Oke, dank.
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.
*schop
Ik merkte dat er weer werk was voor malariacontrol, dus aan alle koetjes; GRAZEN!!
Ik merkte dat er weer werk was voor malariacontrol, dus aan alle koetjes; GRAZEN!!
Goed getimed! Even de stampede afwerken, en dan naar MalariaControl
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Jeej
op naar de #1
[ Voor 51% gewijzigd door DukeBox op 22-04-2010 13:18 ]
Gister meldde ik dus heel optimistisch dat er weer werk was, nu lijkt het alweer voorbij te zijn...
Van de website:
Af en toe wat werk, dus. Geen idee wanneer er weer steady werk is.We've now initialized the server database with the experimental design for this relatively small study (several ten-thousand workunits), and additional workunits should be available on and off over the next few days.
Whatever
Ik heb sinds een paar dagen weer werk voor malariacontrol. Op de website staat nog geen nieuws, maar volgens het forum is dit de nieuwe science app die redelijk foutloos werkt. Het lijkt erop dat ze redelijk wat werk hebben.
Wel een daily 1 maar voordat we BOINC Synergy ingehaald hebben zitten we al in maart 2011.
En daar kick je een topic over geen WU's binnenkrijgen voor? Misschien wil je een DPCH posten?
Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢
Hoho, kom net binnen van vakantie en moet zo meteen alweer weg.Xaverius schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:01:
En daar kick je een topic over geen WU's binnenkrijgen voor? Misschien wil je een DPCH posten?
Gewoon even een paar stats gechecked en that's it.
Allang blij dat ik weer even gewoon kon surfen ipv op een N97
En volgens mij komen er voldoende binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door MAB The Frisian op 09-08-2010 14:26 ]
Pagina: 1