Toon posts:

2e hardeschijf in laptop Asus X71SL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik wil een 2e hardeschijf in mijn laptop plaatsen. Maar nu kreeg ik van de verkoper te horen dat ik zelf achter zo'n bescherm beveiliging moet. Maar ik (en de verkoper) weten allebei niet hoe zo'n klem heet. Nu hoop ik dat iemand hier weet hoe ik zo'n ding kan noemen zodat ik eventueel op Google het onderdeel kan zoeken (en mocht ik hem niet vinden, dat ik dan asus kan bellen om zo'n klem te bestellen). Het gaat hier dus om de complete beveiliging van je hardeschijf (zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/7919/img0100e.jpg

M.V.G
J.Veninga

Verwijderd

Harddisk bracket?

Gewoon Asus even mailen en vragen of ze ze kunnen leveren.
Anders bel je en zeg je gewoon dat je het koekblikje zoekt waar je de harde schijf in doet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 23:09 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

HD (safety) bracket?

Als je ze uitlegt wat je ziet, dan snappen ze vast wel wat het is. Zo ben ik ook te weten gekomen hoe een plaatje met de gaten voor de connectoren heet... (I/O plate)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-02 23:13

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Die voor mijn Vostro 1700 kostte me uiteindelijk om en nabij 20 euro en had ik van eBay gehaald. Dat was overigens een complete houder inclusief verloopstukje voor de SATA-aansluiting. Ik hoop dat Asus minder belachelijk doet en je hier gewoon in kan voorzien. :)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

Verwijderd

Topicstarter
Vervolg

Ik heb contact opgenomen met Asus en daar kreeg ik op me vraag het volgende antwoord

Geachte heer Veninga,

U zou eens kunnen kijken op de onderstaande websites welke Asus onderdelen verkopen. Wij verkopen deze HDD brackets zelf helaas niet.

www.replacedirect.com

www.asusparts.eu

estore.asus.com

www.watson.nl

www.pdashop.nl

www.cymande.nl

Met vriendelijke groet,
<naam van helpdesk medewerker>

Ik heb er 1 gevonden
http://www.asusparts.eu/p..._148599&products_id=19904
Helaas heb ik hier niets aan aangezien ik geen Creditcard heb of paypal. Ik vind het persoonlijk ook jammer dat asus het niet zelf heeft. Nou ja dan houd het jammer genoeg op

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 15:22 ]

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:13
Dan laat je toch iemand met een credit card of paypall dat voor je bestellen? Ik kan me niet voorstellen dat je niemand kent die je daarmee kan helpen.

[offtopic mode]Overigens moet ik wel zeggen dat ik de het jammer vind dat je in mijn ervaring bijna niet meer onder een credit card uitkomt als je online dingen wilt bestellen/reserveren[/offtopic mode]

- raid does not fix stupid -

Verwijderd

Geachte heer Veninga,

De Nederlandse webwinkel hardware.nl heeft de hardeschijfbevestiging, die u zoekt.

Het bevestigingsplaatje staat op de website voor 14,28 euro. De verzendkosten zijn 4,71 euro. Het totaalbedrag is 18,99 euro.

Verzekerde verzending kost 10,71 euro. Het totaalbedrag is dan 24,99 euro.

Bij aanschaf van 3 producten zijn de verzendkosten gratis. AA-penlite-batterijen van Philips kosten 5,12 euro. 4 AA-penlite-batterijen van Sony kosten 4,28 euro.

Betaling kan per bankoverschrijving, iDeal en na een kleine vooruitbetaling per bank bij afhalen in 's-Heerenberg in Arnhem en met een aanbetaling per bank aan de voordeur bij bestelling onder rembours.

Deze informatie is vrijblijvend en zonder juistheidsgarantie.

Met vriendelijke groet,

Van tweakers.net-bezoeker gol

Afbeeldingslocatie: http://static.shopcentral.nl/image/9BF4C5955b/2259358_small.jpg

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 13:08 . Reden: gol is geen medewerker van deze webwinkel. ]

Pagina: 1