Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW feat] compare 2+ producten uit vergelijking verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet was ik voor een vriend laptops aan het vergelijken.

Met 3 laptops in de vergelijking viel er 1 af vanwege tegenvallende specs. Toen zag ik geen Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/delete_gray.png staan om een van de producten uit de vergelijking te gooien (zoals je op GoT bij de tags 1 van de tags uit je filter kan gooien). Misschien wel zo makkelijk om een 'verwijder uit vergelijking' knopje neer te zetten zodat je niet de url in de url-balk handmatig aan moet gaan zitten passen.

Product vergelijk suggestie locatie verwijderknopje
Product vergelijk suggestie locatie verwijderknopje

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Het klinkt wel als een interessante functie, maar ik heb twee opmerkingen :)

De eerste is dat de vergelijkingsfunctie zijn werk juist goed heeft gedaan als er van de 3 producten minimaal eentje wegvalt op basis van de specificaties :)

De tweede is dat als je een product weg kan halen uit de vergelijking, dat je er eigenlijk ook eentje wil kunnen toevoegen in de plaats daarvan. Eigenlijk heb je dan in eerste instantie je producten te krap geselecteerd, want anders had je dat product wel op plek 4 gezet in de vergelijking.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Screenshot in de post is een css getweakte om in die 600px breedte te passen :9

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Megaflix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:28:
De eerste is dat de vergelijkingsfunctie zijn werk juist goed heeft gedaan als er van de 3 producten minimaal eentje wegvalt op basis van de specificaties :)
Juistem... Het idee is toch juist dat je aan de hand van de vergelijk je selectie maakt. Ik moet wel zeggen dat ik op andere websites (hier nooit overigens) vaak wel items weghaal uit de vergelijk, puur omdat het er dan qua layout beter uit gaat zien.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben er op zich niet op tegen en het is redelijk eenvoudig te implementeren :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

En gedaan :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.