[iWeb] Widgets werken niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Beste Appelaars,

Ik ben bezig om wat foto's met iWeb online te zetten en wil ook graag de Adsense widget invoegen. Ik heb een account, en op de site komt adsense ook prima tevoorschijn. Maar (zoals je al verwacht) er is een probleem. iWeb wil bij de widgets niet de zogenaamde HUD laten zien die ik op youtube en de Apple-site zie. Hierdoor kan ik de vorm van de advertentie niet kiezen.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/337710/vb%20kopie.PNG

Hoe het moet:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1170/1222844350_f13b398495.jpg?v=0

Iemand enige idee hoe ik dit oplos (zonder de site kwijt te raken)?

• Aloys
  • Niet online
Even een schopje. Ik heb iemand gevraagd om het voor mij te controleren op zijn mac. Hij krijgt wel keurig de HUD te zien. Waarschijnlijk zit het dus in het verschil in versie. Ik heb 3.0.1 en hij heeft 3.0 . Het gekke is dat ik ook niemand kan vinden op google met hetzelfde probleem. Ik ga maar eens proberen om de update opnieuw te installeren.

EDIT: 3.0.1 Opnieuw installeren is niet mogelijk. Ik heb met Time Machine wel een oudere versie van 3.0.1 terug kunnen zetten, maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Hopelijk komt Apple snel met een fix.

[ Voor 23% gewijzigd door Aloys op 08-03-2010 22:53 ]

• Aloys
  • Niet online
Nog maar een trap omhoog dan (stond nog niet eens laag). Niemand die dit ook heeft of een goede tip heeft? Behalve opnieuw installeren, want ik heb geen iLife-dvd hierzo. :)

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

KoudeAardbei

Moderator

Kan je het bestand miss is sturen?

• Aloys
  • Niet online
Het gaat hier niet om een bestand, maar om de iWeb-applicatie. De "bug" zit dus niet in een bepaald bestand (of in dit geval een website). Bij het aanmaken van een nieuwe website (andere thema's etc ook geprobeerd) blijft dit probleem.

(Enige oplossing met bestand is iemand die zijn iWeb 09 in dropbox parkeert en mij een linkje stuurt :+ ) Lijkt me dat dat maar niet via het forum moet