Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macromark
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 09:02
Beste mensen,

ik heb al een tijdje de DVD-brander van LG, namelijk de GH22NS50. Mijn hoofdreden dat ik deze heb gekocht is omdat ik daarop grote dvd's op wil branden. Ik maak op het moment gebruik van de Memorex DVD+R DL recordable 8.5 GB. Als ik een grote dvd erop wil branden (ongeveer 7,5GB) krijg ik de hele tijd een interne doelfout. Ik heb nu al vele DL's verspild aan dit probleem. Ik heb al geprobeerd met Nero en alcohol 120% te branden, maar allebei geven ze een error. Het kan niet zo zijn dat het aan de aansluiting ligt want hij leest wel goed de dvd's en hij brandt ook de singlelayer (4,7GB) perfect. Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik toch gewoon DL's en een duallayerbrander? |:(

Alvast bedankt,
Macromark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkwehe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06 15:07
Nog steeds het probleem? en zo niet hoe heb je het opgelost?

Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Er is een oplossing voor gevonden, wat ik uiteindelijk dezelfde ervaring heb, is de kwaliteit van DVD+R DL.

Half tot een jaar geleden kochtte ik MediaRange 8x in spindle van 25 stuks.
En half jaar ervoor heb ik bij ander firma Arita 8x in spindle van 25 stuks. Het werkten beiden goed totdat het op werd, en daarna nam ik MediaRange en het werkt niet goed bij ALLE schijven, het stopt altijd bij rond 50%.

In de eerste instantie dacht ik aan dvd-drive en/of aan proccessordrukte. Volgens een of andere fora zou ik de schijven moeten weggooien en opnieuw kopen.

Daarom heb ik een Arita weer gekocht in plaats van MediaRange en het werkt uiteindelijk weer!

Ik had, eerder voordat ik bestelde, vermoeden dat het om kwaliteit gaat of doodweg fabricagefout.

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case