Router haalt mijn internetsnelheid niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sind 2 dagen geleden een verbinding van ziggo van 50/5. In de zomer word dit 120/10 Nu heb ik een draadloze router van netgear (wgt624 v3) en die haalt maar 17 mbps. Is deze router niet geschikt voor deze snelheden of doe ik iets verkeerd.

(heb trouwens met kabel geprobeerd rechtstreeks op de modem van ziggo en dan kom ik netjes op 49/5.)

Graag zou ik willen weten als mijn router niet geschikt is welke router dan wel geschikt is. (natuurlijk voor de uiteindelijke 120/10 verbinding).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:24
Sorry hoor maar er zijn meer dan genoeg topics hier op GoT, zie een paar topics onder deze...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:46
draadloos heeft ook zijn beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Finale uitspraak: draadloos gaat gewoon niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste,

Ik snap dat draadloos zijn beperkingen heeft. maar volgens mij zijn er echt wel draadloze routers die dat aankunnen. Mijn vraag is welke jullie dan het beste vinden.

En aan een antwoord FINALE UITSPRAAK: DRAADLOOS GAAT NIET ZO SNEL heb ik niks.

Gewoon wat zijn de beste routers voor draadloos internet. De snelste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kijk eens naar de link die Exorcist gaf?

En 120Mbit ga je niet halen draadloos, of je moet echt naast je router zitten. Oftewel: wil je echt gebruik maken deze zomer van je nieuwe snelheid, dan zul je de boel met een draad moeten aansluiten. Anders ga je in de praktijk misschien de helft halen met een goede N-router.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
heb 100mbit glasvezel, met dir 655 draadloos (staat beneden) naar mijn zolder toe hou ik nog max 8mbit over

dus 17mbit is helemaal niet slecht

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Het valt uiteraard niet goed te zeggen welke het beste voor jou situatie is.. heeft bijv. te maken met budget..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:03:
beste,
Gewoon wat zijn de beste routers voor draadloos internet. De snelste dus.
Check die site.. En dan vooral de WiFi comparison hier: http://www.smallnetbuilde...n,com_wireless/Itemid,200

Verder moet je ook rekening houden met de WAN to LAN performance. Een 120Mbit verbinding is leuk, maar als je router max 50Mbit kan routeren dan kom je nog nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Equator,

Ja heb de site bekeken, beetje jammer dat draadloos nog niet zo snel is. Snelste op de site geeft aan 47 mbps.

Betekent voor mij dat ik toch maar weer met die draad door het huis moet.

Ik had ook al van cisco een router voor op het stopcontact. Voor degene die maar een snelheid hebben van 30mbit of lager is dat een goede oplossing trouwens. Hij haalt bij mij 30 mbps en 5 mbps upload. Alleen voor mij niet genoeg met mijn 50mbps verbinding en over een paar maandjes 120mbps.

Toch allen bedankt,

Ronald
Pagina: 1