Internet Totaal Blox (Vodafone) Activeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Hallo,

Ik heb donderdag een Vodafone Eindeloos Mobiel (34,50) afgesloten i.c.m. een HTC HD 2. Bij de Phonehouse wisten ze mij te melden dat ik het abonnement eerst moet activeren op Vodafone.nl voordat ik eindeloos kan internetten. Vandaar dat ik zojuist via My Vodafone op Vodafone.nl "Internet totaal Blox" aangevinkt heb.

In de winkel vertelden ze mij dat het het 24 uur kan duren voordat het abonnement verwerkt is maar ook 2 weken. Hoe weet ik nu dus of ik kan internetten zonder straks een extreem hoge rekening te hebben?

Ik zit nu te internetten op 3G en ik neem aan dat dit gratis is? Bij de Phonehouse hebben ze wel mijn W-lan aan gezet maar hoe werkt dit precies?

Heel erg bedankt voor eventuele hulp :)

M.V.G.
Joeri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Gewoon ff klantenservice bellen...

Wat een slap gelul van die gasten trouwens zeg; ze kunnen 't in hun aansluitprogramma zo aanvinken...

Beetje snel afschuiven vind ik 't eigenlijk. Een abo activeren via internet heb ik nog nooit van gehoord. Wordt aangesloten in de winkel.

Eventuele Blox kun je inderdaad via myvodafone activeren, dit is meestal met paar minuutjes verwerkt. Maar jouw internet-blox had gewoon in de winkel moeten gebeuren.

W-Lan is draadloos, dus via een thuisnetwerk, als je dat draadloos hebt.

Heb je wel een 'gewone' internetblox? Of een Bel+SMS+Web ?

Heb je dit nu niet, dan is internetten NIET gratis

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik heb een Vod Bel SMS Web 200 abonnement,

Ik denk dat ik morgen maar eens terug ga naar de Phonehouse om uitleg te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
freddyathlon schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:41:
Gewoon ff klantenservice bellen...
Inderdaad, en aangezien wij de klantenservice niet zijn gaat dit topic op slot. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.