Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maand of twee een HTC Snap met Windows Mobile 6.1. Hiervoor had ik een Samsung SGH-780i, ook met WM.

Tot mijn grote ergernis :( en verbazing :? bevat de HTC Snap geen functie om lokaal, op de telefoon zelf dus, te zoeken naar bv emails, contacten, documenten, aantekeningen etc.!!! De Samsung had dat wel!!
Dit is buitengewoon vervelend en lastig, bijvoorbeeld bij het zoeken naar een bepaald contact waarvan ik niet meer de hele naam weet maar nog wel een aantekening die ik gemaakt had. Of bij het zoeken naar een email over een bepaald onderwerp. Echt onbegrijpelijk dat zo'n zoekfunctie ontbreekt!!

Maar zijn er misschien oplossingen :) ? Is er niet een handig programmaatje te installeren dat dit precies doet?

Alvast dank, Michiel

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 09:40

JW1

Als het wel op de Samsung zit en niet op de HTC, dan lijkt het mij geen standaard WM-functie.
Probeer eens te Googlen op de naam van het tooltje dat je op de Samsung gebruikt.