Advertentie heeft 2 de hoogste bieders!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consulectro
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:14

Consulectro

Lekker bezig...

Topicstarter
Zie hier:
V&A aangeboden: Canon LBP-810 (A4, 8 ppm, USB)

En nu bieden ze niet meer, omdat ze allebei denken dat ze de hoogste bieder zijn. Wat nu?

12kW Nibe F1255-12R wp, 3x80m bronboring, 60x305wp PV waarvan 20xPVT (Use All Energy). Energieleverend sinds 9-6-2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien beide geen hoger bod meer plaatsen, denk ik dat het aan jou is om te bepalen aan welke koper je de printer wilt verkopen. Je kunt dat doen op basis van tijdstip van de bieding, op basis van de feedback of de wijze van communiceren. Ik zou wel even de ongelukkige een duidelijke e-mail sturen.

Erg grappige situatie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide bieders hebben dus eenzelfde maximale bod ingesteld. De persoon op de hogere plaats is degene die het 1e het bod gedaan heeft.
Dit "probleem" komt wel vaker voor en had je waarschijnlijk wel gevonden als je in het juiste forum had gezocht (Pricewatch ipv Lieve adjes). :)
2x het zelfde hoogste bod? & Autobieden bug, allebei zelfde bod bijvoorbeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-03-2010 19:26 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik verplaats het topic van Lieve Adjes naar Pricewatch. Daar zitten de mensen die onder andere Vraag & Aanbod onder hun hoede hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvtec
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 14:00
11 jaar later ! haha but why not.
Doe niet zo vaak een veiling behalve de afgelopen week dan maar er is toch iets vreemd in het systeem.
Ik had een bod tot x, een andere bieder had ook een bod gedaan wat onder mijn max was, als ik keek waren de biedingen gelijk, de verkoper gaf aan dat de andere aan "kop" stond, heb er nog wat bij gedaan en toen was ik de winnaar. Zo net idem met een veiling, bod maar weg gehaald en weer geplaatst.

Hoe kan op de een tweaker site nu een systeem met (max) auto bid gelijk eindigen ?? 8)7