Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Weekparkeerkaart in Rotterdam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week de auto van mijn ouders meegenomen, maar het is hier overal betaald parkeren voor €0,50 per 20 minuten.

Ik weet dat je voor €11,- per maand een parkeerkaart in Rotterdam kunt halen, maar ondanks dat ik 40 minuten heb gezocht op Google, heb ik geen opties kunnen vinden voor het parkeren voor kortere tijd.

Is het niet mogelijk om een weekparkeerkaart in Rotterdam te verkrijgen? Ik hoop snel reacties te krijgen, tijd=geld. 8)7

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hoe weet je het dan ;?
check die bron dan ff, je zou btw niet de eerste zijn die ff gebrainfucked zou zijn O-)
(nogal onwaarschijnlijk laag bedrag namelijk)

goh 1 minuut zoeken op rotterdam.nl

en wat ziet mijn oog
http://www.rotterdam.nl/p...gunning_bewoner_rotterdam
Een parkeervergunning kost (prijspeil 2010):
€ 9,89 per maand voor een bewoner.

Een belanghebbendenvergunning kost:
€ 20,48 per maand voor een bewoner.

ren nu maar gauw naar de gemeente dan kun je nog snel een parkeerkaart halen
want tijd = geld.
(als jij je tijd nu effectiever besteed kost het je niet zoveel geld)
en voor bedrijven

http://www.rotterdam.nl/p...nning_bedrijven_rotterdam
Een parkeervergunning kost € 29,67 per maand voor bedrijven.
Een belanghebbendenvergunning kost € 61,44 per maand voor bedrijven.

[ Voor 95% gewijzigd door Fish op 07-03-2010 19:09 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet dat je voor ongeveer een tientje per maand als bewoner een parkeervergunning kunt krijgen. Maar ik ben bang dat je er dan direct 12 maanden aan vast zit en ik hoef maar één week te parkeren.

Een tientje zou ik er wel voor over hebben, maar geen €120,- voor het hele jaar 8)7.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 22:23

RedFox

Heb je een OV ofzo?

van diezelfde site:
U kunt geen parkeervergunning voor één dag krijgen/kopen. Hiervoor is een andere oplossing. Namelijk de parkeerkaart. Deze is verkrijgbaar in de stadswinkels, voor 1 uur, 2 uur, dag, week of maand.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
Een parkeerkaart voor een week kost €50,-!!!
Tenzij je een bezoekerspas hebt (bezoeker? ik woon hier toch), maar als je die niet hebt, duurt het 2 weken om die te ontvangen. (bezoeker betekent toch dat je tijdelijk ergens op bezoek komt?).

Ik heb nog geen parkeerkaart en ook nog géén boete. Ik vraag me af of ze hier voor mijn huis ooit controleren, want het ligt nog best privé.

Ik kan voor de komende 4 of wss 3. dagen net zo goed de automaat volgooien met geld elke ochtend. Dan hoef ik bij de deelgemeente niet te wachten op die andere 30 mensen die nog voor me aan de beurt waren.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Meestal kun je parkeervergunningen ook alleen krijgen als de auto geregistreerd staat op een adres in het vergunningsgebied. Dus dat gaat dan sowieso niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik betaal inmiddels meer parkeergeld dan huur 8)7, maar heb de bezoekerspas in ieder geval aangevraagd. Mijn totale kosten van deze week parkeren zullen uitkomen op €55,-.
Pagina: 1