Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een week de lg in touch gw 620 maar het is me nog niet gelukt bestanden van men laptop naar de telefoon te krijgen of andersom. de eerst keer dat ik hem aansloot vond hij hem wel en instaleerde hij ook van alles maar heb toch niks kunnen doen. ik heb ook geen programma zodat ik kan zien of men telefoon wel aangesloten is. weet iemand hoe ik dit op kan lossen zodat ik wel bestanden kan verzenden naar men telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
check je gebruiksaanwijzing.
sluit de telefoon aan.
Haal de taakbalk zegmaar naar beneden en klik op koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
ik heb het zelfde probleem met de gw 620, maar daar vindt hij hem helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:19
Leg is stap voor stap uit wat jullie doen, dan valt er misschien wat over te zeggen ;) Ik denk namelijk dat jullie een stap overslaan oid (vooral het gedeelte om de sd te delen in android)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hem aansluit op de PC zie je dan linksboven in je balkje op je LG een icoontje tevoorschijn komen?
Trek die is naar beneden en kies dan is voor de juiste optie, oftewel iets in de trend van 'mass storage device'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom hier :) We stellen het op GoT op prijs dat je in je topicstart aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Heb je al gegoogled? Wat heb je gevonden? Wat gaat er precies fout? Graag je topicstart wat uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
en als je die optie van het schermpje naar beneden niet krijgt moet je massa opslag aanvinken
Die vind je onder optie's dan naar sd kaart en in dat veld kan je ergens massa opslag aanvinken
Hierna krijg je de melding die bedoelt wordt met het schermpje naar beneden trekken
Pagina: 1