Ik ben op zoek naar een goede Picasa extension voor Joomla 1.5. Ik wil mijn Picasa gallery netjes zonder tierelantijntjes laten weergeven op een Joomla pagina. Daarnaast is het belangrijk dat de gebruiker de foto's moet kunnen opslaan (rechtermuisknop > opslaan) en de weergave niet "fancy" is. Dit ivm een doelgroep die niet alle dagen achter de PC zit.
Op dit moment heb ik tientallen extensions geprobeerd, maar kan maar niet de ideale vinden. De volgende heb ik onder andere al geprobeerd:
wgPicasa (heeft door lightbox geen rechtermuisknop > opslaan)
Rokin Gallery (veel opties, ook met op slaan, maar weergave te fancy)
Moocasa (te fancy, moet strakker)
Prof3ta's Joomla Picasa 2 (wederom lightbox)
Picasa2Gallery (lightbox)
MorfeoShow komt qua opmaak het hoogst in mijn lijstje, maar de lightbox zorgt ervoor dat er geen foto's opgeslagen kunnen worden.
Naast deze extensions heb ik ook een aantal PHP picasaweb scripts geprobeerd, maar kom ik uiteindelijk niet uit bij het gewenste resultaat. Google geeft ook een aantal suggesties weer, ben tot pagina 5 gekomen om de links te proberen, geen resultaat.
Mijn doel is dus een naadloze nette integratie in Joomla voor Picasa foto's. Overigens mogen de foto's ook uit Flickr geladen worden.
Wie kent een goeie gallery?
Op dit moment heb ik tientallen extensions geprobeerd, maar kan maar niet de ideale vinden. De volgende heb ik onder andere al geprobeerd:
wgPicasa (heeft door lightbox geen rechtermuisknop > opslaan)
Rokin Gallery (veel opties, ook met op slaan, maar weergave te fancy)
Moocasa (te fancy, moet strakker)
Prof3ta's Joomla Picasa 2 (wederom lightbox)
Picasa2Gallery (lightbox)
MorfeoShow komt qua opmaak het hoogst in mijn lijstje, maar de lightbox zorgt ervoor dat er geen foto's opgeslagen kunnen worden.
Naast deze extensions heb ik ook een aantal PHP picasaweb scripts geprobeerd, maar kom ik uiteindelijk niet uit bij het gewenste resultaat. Google geeft ook een aantal suggesties weer, ben tot pagina 5 gekomen om de links te proberen, geen resultaat.
Mijn doel is dus een naadloze nette integratie in Joomla voor Picasa foto's. Overigens mogen de foto's ook uit Flickr geladen worden.
Wie kent een goeie gallery?
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.