Ten einde raad MPG afspelen van men handycam in win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag tweakers.

Ik ben ten einde raad om mijn MPG's van mijn handycam af te spelen in windows 7.
Ik gebruik K-lite mega codec pack en heb ook nog quicktime geinstalleert.
Ik heb al van ouwere versie's tot de nieuwste en ook nog de x64 versie geprobeert.
Heb ook nog wat lopen kloten in de instellingen van ffdshow maar omdat ik er niet super veel van snap gebeurt er ook weinig.

Voorheen in xp werkte alles naar behoren en gebruikte een ouwere k-lite codecpack maar omdat die het niet goed deed in win7 heb ik de nieuwste gedownload.
Alles speelt die goed af van divx tot mkv en blueray zowel op Windows mediaplayer en mediaplayer classic.
Maar van geen beide speelt mijn mpg's goed af.

Bij classic speelt die em wel af met geluid maar dan knippert het beeld de hele tijd (van de film)
Bij windows mediaplayer speelt die em heel even af (zonder geluid, alleen met wat gekraak) en dan speelt die hem steeds langzamer af tot het beeld gewoon stil staat en dan gebeurt gewoon niks meer.

Wie kan mij helpen om dit te verhelpen want het zal denk ik een instelling zijn maar snap er niet zo veel van.
Dank jullie.

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer VLC eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

zBEASTORz schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:19:
Voorheen in xp werkte alles naar behoren en gebruikte een ouwere k-lite codecpack maar omdat die het niet goed deed in win7 heb ik de nieuwste gedownload.
Alles speelt die goed af van divx tot mkv en blueray zowel op Windows mediaplayer en mediaplayer classic.
Maar van geen beide speelt mijn mpg's goed af.
Bij Windows mediaplayer classic home cinema (download die) moet je de rendering op evr zetten.
Anders krijg je inderdaad problemen bij het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
job schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Bij Windows mediaplayer classic home cinema (download die) moet je de rendering op evr zetten.
Anders krijg je inderdaad problemen bij het afspelen.
Die classic zat er gelukkig al bij en heb het gedaan en het werkt!!
Zo simpel maar je moet het net even weten en vinden.

Onwijs bedankt!

Blaad