Toon posts:

All-In-One pc's en HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang gezocht te hebben naar welke nettop nu te gaan gebruiken als media center pc kwam ik een aantal all-in-one pc's tegen.

Gezien alle audio-video apparatuur in een kast onder het keuken eiland is verwerkt lijkt het eigenlijk een veel beter idee om een all-in-one pc te kopen en deze aan te sluiten op de apparatuur er beneden. Zo is er meteen beeld op het keukenblad en kunnen we daar internetten.

Nu is de belangrijkste vereiste een HDMI-out aansluiting op de aan te schaffen nettop / all-in-one pc. Nu is dat voor de nettops geen probleem (meer) maar na uren zoeken heb ik nog geen all-in-one pc kunnen vinden welke HDMI-out heeft. (Wel veel met HDMI-in overgins :S )

Asus, MSI, Acer, Dell en HP hebben allemaal een interessant aanbod maar dus zonder HDMI-out

Nu mijn vragen:

Heeft iemand een idee waarom dit nu expliciet door geen enkele fabrikant wordt aangeboden?

Heb ik er 1 over het hoofd gezien? als iemand een merk/type weet wat dit wel heeft zou dat briljant zijn

Wellicht ben ik momenteel blind voor alternatieven, maar het lijkt me nogal briljant om zo'n ding in de keuken te gebruiken om video mee te kijken en tevens de video (projector) voor de woonkamer mee te bedienen.

Verwijderd

The Asrock ION330 :

http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION 330

Doet meen ik 259 euro op het moment. Gebruik er zelf 2 in huis en ben er dik tevreden mee en speelt moeiteloos 1080p films af met MPC-MC met CoreAVC Pro als codec.

Maar er zijn meer nettops met HDMI maar heb zelf gekozen voor de Asrock, kant en klaar behalve WiFi, laag in verbruik en goeie BIOS ondersteuning. De fan hoor je niet. Eventueel is er ook een model met een BR speler.

Succes.

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

all-in-one met HDMi: MSI Wind AE2220 Zwart

[ Voor 9% gewijzigd door Sinner op 07-03-2010 14:54 ]

Verwijderd

Gewoon de nettop misschien gebruiken. Heeft HDMI en VGA out, apart schermpje erbij kopen naar gelieve en die in de keuken gebruiken. Je kan anders ook gewoon een 10" netbook naast de aanschaf van de Asrock aanschaffen, kun je zomers in de tuin en op bed ook nog internetten, en bij elkaar is het niet zo duur meer :)