Omdat ik het niet echt zag zitten om 30 euro neer te tellen voor een adapter, kocht ik mij via ebay een chinees modelletje voor een vierde van de prijs. Bij mijn ene scherm (1440x900) werkt dit perfect, maar bij mijn ander scherm (Samsung SyncMaster 2343NW - 2048x1152 native resolution) valt het scherm op random tijdstippen uit voor 1s...
Dit vond ik terug op de website van mijn adapter:
Supports up to 1080p, 1920 x 1200 reduced blanking video resolution
Dus ik vermoed dat de oorzaak daar ligt.
Jammergenoeg ken ik niemand met een originele apple adapter en kan ik dus niet testen of de apple-adapter correct werkt bij deze resolutie. Ik vind nergens specificaties over de resolutie die deze aankunnen, kwestie van niet teleurgesteld te zijn als ik toch 30 euro betaal voor de adapter.
Macbook Pro 13" 2,53 GHz 4GB RAM met NVIDIA GeForce 9400M (Maximum VGA Resolution 2048x1536)
Iemand ervaring met deze adapter en hoge resoluties?
Dit vond ik terug op de website van mijn adapter:
Supports up to 1080p, 1920 x 1200 reduced blanking video resolution
Dus ik vermoed dat de oorzaak daar ligt.
Jammergenoeg ken ik niemand met een originele apple adapter en kan ik dus niet testen of de apple-adapter correct werkt bij deze resolutie. Ik vind nergens specificaties over de resolutie die deze aankunnen, kwestie van niet teleurgesteld te zijn als ik toch 30 euro betaal voor de adapter.
Macbook Pro 13" 2,53 GHz 4GB RAM met NVIDIA GeForce 9400M (Maximum VGA Resolution 2048x1536)
Iemand ervaring met deze adapter en hoge resoluties?