Beste tweakers,
De laatste tijd begin ik mij ontzettend te irriteren aan mijn laptop. Het is een vrij nieuwe acer met prima specs. Het is het model : Acer Aspire 5536G-744G50MN LED, specs:
5536G-744G50MN LED features:
* 15,6 inch entertainmentlaptop
* LED-verlicht breedbeeld (16:9)
* 2,2 GHz AMD Turion X2 Dual-Core processor RM-74
* ATI Radeon HD 4570 videokaart met 512 MB aan DDR2-geheugen
* Combodrive voor lezen/branden cd's/dvd's
* 802.11b/g/n Wireless LAN
* 0,3 megapixel webcam
* HDMI-aansluiting
* Windows Vista Home Premium
Normaal zou ik hier prima modernwarfare 2 op moeten kunnen spelen, maar dat is niet het geval. En zelfs bij youtube schokt hij al de pan uit wat zeeeer frustrerend is. Ik heb al van alles gezocht en gedaan (nieuwe drivers windows opnieuw noem het maar op), maar ik krijg het niet voor elkaar. Op mijn oude computer medion md8080 met 3ghz en veel slechtere vid kaart draait modern warfare 2 beter dan op mijn huidige laptop. Dit kan toch niet normaal zijn? Weet iemand van jullie misschien waar dit aan kan liggen? Bvd!
/edit: OS windows 7 ultimate 32 bits
De laatste tijd begin ik mij ontzettend te irriteren aan mijn laptop. Het is een vrij nieuwe acer met prima specs. Het is het model : Acer Aspire 5536G-744G50MN LED, specs:
5536G-744G50MN LED features:
* 15,6 inch entertainmentlaptop
* LED-verlicht breedbeeld (16:9)
* 2,2 GHz AMD Turion X2 Dual-Core processor RM-74
* ATI Radeon HD 4570 videokaart met 512 MB aan DDR2-geheugen
* Combodrive voor lezen/branden cd's/dvd's
* 802.11b/g/n Wireless LAN
* 0,3 megapixel webcam
* HDMI-aansluiting
* Windows Vista Home Premium
Normaal zou ik hier prima modernwarfare 2 op moeten kunnen spelen, maar dat is niet het geval. En zelfs bij youtube schokt hij al de pan uit wat zeeeer frustrerend is. Ik heb al van alles gezocht en gedaan (nieuwe drivers windows opnieuw noem het maar op), maar ik krijg het niet voor elkaar. Op mijn oude computer medion md8080 met 3ghz en veel slechtere vid kaart draait modern warfare 2 beter dan op mijn huidige laptop. Dit kan toch niet normaal zijn? Weet iemand van jullie misschien waar dit aan kan liggen? Bvd!
/edit: OS windows 7 ultimate 32 bits