Verwijderd

Topicstarter
goede middag,

ik ben op zoek naar een koptelefoon (gesloten), met diepe bas en eventueel surround. Ik heb al bij sennheiser's gekeken maar weet niet precies welke nou het best is. Me budget ligt ongeveer bij 75,-
Een ander merk kan ook.

Kunnen jullie me helpen?

gr

Verwijderd

We hebben liever dat je een topic report aanmaakt. Een behulpzame post mag natuurlijk ook altijd, maar geef dan ook de link naar het relevante topic :)

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 09-03-2010 08:30 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:50
J.uice, welkom op GoT :w

Het is toch de bedoeling dat je zelf de discussie wat op gang brengt. Dus probeer je wensen duidelijker te omschrijven, zoek daarbij een aantal koptelefoons (bijv. via de Pricewatch) en geef tot slot aan waarom je er tussen twijfelt. Dan kunnen wij je op weg helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Sub-75 Euro en diepe bas-tonen, volgends mij is er (in Nederlandse winkels) dan weinig anders te vinden dan de AKG K-518. Onder andere te vinden bij de coolblue shops, ik geloof dat je zo ook kan tegenkomen bij de grotere mediamarkten.

De 'middenformaat' headphone zit op je oren (ipv over), maar door zijn redelijk dikke oorkussens en de stevige 'grip' op je hoofd (gebruikelijk bij "DJ"-headphones) isoleert hij best behoorlijk (zowel inkomend als uitgaand geluid).

offtopic:
Persoonlijk vond ik bovengenoemde headphone niet lekker klinken, maar dat komt door de absurd zware bass die er in zit en ik meer van een gebalanceerd geluid hou, met meer nadruk op detail. :)

Maarja, on the other hand, zijn hele kuddes mensen helemaal wild van deze headphone.

[ Voor 8% gewijzigd door SirNobax op 11-03-2010 23:58 ]

Pentaxiaan

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:01
Voor de zekerheid: wil je diepe bas of harde bas, of wellicht beiden? Het een wil nogal eens verward worden met het ander. Zo heb ik een paar DT 880 van beyerdynamic (buiten je budget), en die gaan ongelooflijk diep door, maar voor veel mensen hebben ze qua volume te weinig bas.

Verwijderd

SirNobax schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:55:
Sub-75 Euro en diepe bas-tonen, volgends mij is er (in Nederlandse winkels) dan weinig anders te vinden dan de AKG K-518. Onder andere te vinden bij de coolblue shops, ik geloof dat je zo ook kan tegenkomen bij de grotere mediamarkten.
Ik heb zelf een AKG K518. Ik ben hier kwa geluid zeer tevreden over. Nu toch alleszins. Ik had eerst een iPod Nano 2g en in deze combinatie klonk hij niet echt super. Volgens mij kon de nano de koptelefoon niet goed aandrijven. Maar nu heb ik een iPod Touch 3G 32GB en klinkt hij echt veel beter. Het hangt dus ook wel een beetje van je bron af.
En nog een

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Sennheiser 212HD Pro vallen in je budget en hebben een mooie bas naar mijn mening.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:01
Volgens mij is de TS alweer vergeten die 'ie hier wat had gepost...

Verwijderd

Topicstarter
Hey, bedankt voor de reacties
Ik was inderdaad vergeten dat ik gepost had hier.
Marcel schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:07:
Voor de zekerheid: wil je diepe bas of harde bas, of wellicht beiden? Het een wil nogal eens verward worden met het ander. Zo heb ik een paar DT 880 van beyerdynamic (buiten je budget), en die gaan ongelooflijk diep door, maar voor veel mensen hebben ze qua volume te weinig bas.
Hey, ja beiden is ook goed natuurlijk maar hoevel kost die Beyerdynamic dt 880 dan?

En ik heb liefst een die je kan afstellen op je hoofd zeg maar.

Ik zit ook wel te kijken naar pricewatch enzo maar kan niet echt iets goeds vinden.
Pagina: 1