De reviews in de pricewatch is heel handig en nuttig, maar het word meestal gedaan door goed willende amateurs die soms niet weten waar ze het over hebben, of een fan zijn van een bepaalt merk. (bv. ATi/nVidia)
Zou er geen extra TAB kunnen komen voor externe professionele reviews, want als je een Google doet naar een product kan je door het bos de bomen niet meer zien, want veel webshop hebben nu een review optie voor hun producten en die komen vaak ook hoog in de page ranking, terwijl ik totaal niet gestresseerd ben in deze reviews.
Wat zou ik graag zien:
(1) Als die er zijn.
(2) Voorbeeld: links naar wiki's en techniek besprekingen belangrijk voor de aankoop, zo als bv welk type LCD scherm is voor mij het beste (IPS, MVA, PVA, TN), 99% van de mensen weet het verschil niet, en onder tweakers denk ik dat het nog steeds niet meer als 50% is.
Zou er geen extra TAB kunnen komen voor externe professionele reviews, want als je een Google doet naar een product kan je door het bos de bomen niet meer zien, want veel webshop hebben nu een review optie voor hun producten en die komen vaak ook hoog in de page ranking, terwijl ik totaal niet gestresseerd ben in deze reviews.
Wat zou ik graag zien:
- Een invoer pagina, alla Nieuwstip insturen maar met de zelfde + optie als in het foto album, zo je meerdere reviews in kan sturen, zodat andere gebruik kunnen maken van jouw onderzoek werk en het niet nog eens moeten doen.
- Een extra tab [prof. reviews] voor deze reviews (ik denk dat er net nog ruimte voor is)
- Een beoordelings systeem net zo als die van het user-review systeem, zo dat beste bovenaan staan.
- Eventueel een dubbel beoordelings systeem, een voor de kwaliteit van de review en een voor hoe belangrijk hij voor jou was in je aankoop beslissing (zit imho een groot verschil tussen)
- Een muis-over met een beknopte omschrijving of conclusie
- Een top 5 (met catogorie label)
- Een top 5 + 2 nieuwe(1) per categorie (zonder top 5) welke uitklapbaar is om alle reviews te zien
- Product review
- Round-up
- Aankoop/achtergrond informatie (2)
- Geef het aantal Karma punten dat de review krijgt in waardering 0 tot 5 en -10 voor Offtopic/irrelevante reviews zodat het systeem niet word vervuild en zo dat het vol automatisch kan werken.
(1) Als die er zijn.
(2) Voorbeeld: links naar wiki's en techniek besprekingen belangrijk voor de aankoop, zo als bv welk type LCD scherm is voor mij het beste (IPS, MVA, PVA, TN), 99% van de mensen weet het verschil niet, en onder tweakers denk ik dat het nog steeds niet meer als 50% is.
[ Voor 4% gewijzigd door player-x op 07-03-2010 12:37 ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?