Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik had een vraagje over waterkoeling. Weet iemand merken of iets van fabrikanten die waterkoel producten in nederland verkopen? Het moet compatibel zijn met de Core i7, Nvidia grafische kaarten (GTX), de x58 chipset en north/southbridge moet het ook koelen.

Ik wil binnenkort zelf een computer bouwen met waterkoeling. Het moet een ultragekoelde pc worden. Het wordt iig een tacens sagitta kast met een fan ter grootte van het zijpaneel die naar binnen direct op het volledige moederbord en alle chips blaast, en 4 fans (2 achterin de kast en 2 voorin de kast boven en onder)die van voor naar achter blazen om de warme lucht eruit te blazen. Daarnaast moet dus de cpu, chipset en grafische kaart watergekoeld worden.

Concrete vraag is dus: Weten jullie merken van fabrikanten die in Nederland spullen voor waterkoeling leveren compatibel met de bovengenoemde producten?

Alvast bedankt,
Thorsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al in Cooling gekeken? Dat hele forumdeel gaat over koeling, en heeft een stevig deel aan waterkoeling topics.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien de moeite waard om je eerst in het gehele gebeuren in te lezen en vervolgens eea uit te proberen en onder de knie te krijgen op een simpel, oud systeem voor je vanuit het niet het op een dure bak gaat toepassen.

Verder is het op GoT toch echt de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Overige Hardware is geen dumpbak, en als je de GoT search gebruikt had of zelfs de moeite genomen had om een paar kopjes verder in de lijst van subfora te kijken, had je Cooling wel gevonden...

Move OH -> CO

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De kast die je noemt is wel erg klein om radiatoren etc. in te plaatsen, dus je zal wel extern moeten gaan plaatsen. Voor waterkoeling spul kijk even op highflow.nl, ze hebben losse onderdelen en ook complete sets.