Hallo tweakers
Ik wil Vista x64 en W7 x64 installen. ik heb de dvd's
Nu heb ik een dvd-rom op ide
en 2 sata hdd's op sata
bios sata aan en staat compatible
en voor de dvd rom heb ik zoals ik kan zien een marvell ide driver (controller) in me bios
die ik aan heb staan op ide en boot rom erbij anders zie ik ze niet in me f8 boot menu
Ik heb geen vermedlingen naar raid of ahci gemaakt in me bios
VRAAG:
Maar nu vraagt de dvd van W7 of Vista maakt niet uit welke,
om een compatible driver voor de dvd rom denk ik dat ie zegt.(omdat ik de hdd,s wel kan zien namelijk)
In de install van w7 en vista voor de daadwerkelijke instal echt begint
krijg ik een optie om een driver te instaleren en dit MOET (anders kan ik niet volgende klikken)
en ik kan gewoon naar een map klikken op de hdd ik heb alle w7 x64 en vista x64 drivers en .inf files van de asus site al geprobeerd
maar niets werkt en hij kan geen compatible driver vinden mijn dvd blijft dood in de verdere install zo ong bij 15%
is het de driver??
-Marvell 6121 Intel(R) of
-Matrix Storage Manager Driver V8.9.0.1023 of
-Intel(R) AHCI/RAID Driver Disk alleen geen floppydisk in me pc
deze divers allemaal staan op een map maar die zijn niet ok zegt het install process
alles nieuw drivers en bios
Ik wil Vista x64 en W7 x64 installen. ik heb de dvd's
Nu heb ik een dvd-rom op ide
en 2 sata hdd's op sata
bios sata aan en staat compatible
en voor de dvd rom heb ik zoals ik kan zien een marvell ide driver (controller) in me bios
die ik aan heb staan op ide en boot rom erbij anders zie ik ze niet in me f8 boot menu
Ik heb geen vermedlingen naar raid of ahci gemaakt in me bios
VRAAG:
Maar nu vraagt de dvd van W7 of Vista maakt niet uit welke,
om een compatible driver voor de dvd rom denk ik dat ie zegt.(omdat ik de hdd,s wel kan zien namelijk)
In de install van w7 en vista voor de daadwerkelijke instal echt begint
krijg ik een optie om een driver te instaleren en dit MOET (anders kan ik niet volgende klikken)
en ik kan gewoon naar een map klikken op de hdd ik heb alle w7 x64 en vista x64 drivers en .inf files van de asus site al geprobeerd
maar niets werkt en hij kan geen compatible driver vinden mijn dvd blijft dood in de verdere install zo ong bij 15%
is het de driver??
-Marvell 6121 Intel(R) of
-Matrix Storage Manager Driver V8.9.0.1023 of
-Intel(R) AHCI/RAID Driver Disk alleen geen floppydisk in me pc
deze divers allemaal staan op een map maar die zijn niet ok zegt het install process
alles nieuw drivers en bios
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd