AMD haperen?

Pagina: 1
Acties:

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
Ik heb al met verscheidene T-birdjes gemerkt dat bij sommige snelle 3d-games (nfs4 nfs5) dat het beelt hapert. Het ene moment draait het beeld snel en het andere moment gaat het beeld duidelijk langzamer. Het is net zoals bij een replay, Je kan hem snel afspelen en langazaam. Weet iemand wat dit inhoudt en of het probleem ook bij pentiums voorkomt?

tampert, kriminalpolizei

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lijkt me dat dat eerder aan de grafische kaart ligt

• Evilernie933
  • Laatst online: 27-05 21:19
Op donderdag 08 maart 2001 11:45 schreef Daniel Kegel het volgende:
Lijkt me dat dat eerder aan de grafische kaart ligt
grafische kaart, gewoon met een geforce 2mx van asus, zou nfs4 tochwel makkelijk aan moeten kunnen

tampert, kriminalpolizei

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55

mvds

Totally awesome!

Ik ken need for speed 4 niet echt, maar volgens mij is het een best complex spel. Makkelijk aankunnen gaat tegenwoordig niet zo snel meer op bij nieuwere spellen.

Maar vertragingen kunnen door veel dingen veroorzaakt worden. Data wat geladen moet worden van HD of CD, erg complexe scenes, enz.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49

Rico

Wie dit leest is gek....

Dit heb ik ook wel eens bij mijn Tbird opgemerkt.
Ik heb nu alles opnieuw geinstalleerd en zal straks nog eens testen.
Apart verschijnsel.

Verwijderd

Maf ja, op mijn oude systeem (K6-2/500) haperde het ook niet.

Heb je soms een virusscanner mee lopen in de achtergrond? of de Windows Taskmanager..

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

MS Office Findfast
Ook erg leuk.

HD is inderdaad ook wel eens de boosdoener

Nu ook zonder stropdas

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

Op donderdag 08 maart 2001 11:33 schreef Evilernie het volgende:
Ik heb al met verscheidene T-birdjes gemerkt dat bij sommige snelle 3d-games (nfs4 nfs5) dat het beelt hapert. Het ene moment draait het beeld snel en het andere moment gaat het beeld duidelijk langzamer. Het is net zoals bij een replay, Je kan hem snel afspelen en langazaam. Weet iemand wat dit inhoudt en of het probleem ook bij pentiums voorkomt?
Onzin, dit ligt toch niet aan jou CPU, ik zou zeggen controleer dat maar nog eens na..

Bij mij loopt alles goed, alhoewel ik heb geen nfs4 of 5 maar spellen die ik heb haperen niet... volgens mij ondersteunt nfs4 of 5 de geforce nog niet of wel??

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Ik had met NFS4 hetzelfde op mijn K62-400 als "special effects" aanstond. Uitzetten dus die hap!

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

Bij mij draaid nfs4 perfect, ook met special effects aan dus zou hij bij jou zeker goed moeten draaien.

Heb een AMD k6-2 500 @ 550, 64mb ram, tnt2 m64 32mb
Pagina: 1