Xbox360 aansluiten op Samsung HT-BD1250

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb echt van alles geprobeerd maar ik krijg geen geluid over mijn boxen, het blijft uit de tv komen.

Ik heb dit setje samsung HT-BD1250
Afbeeldingslocatie: http://shopper.cnet.com/sc/33488076-2-440-DT6.jpg

Instellingen op mijn xbox360 naar 5.1, helpt niet.
Alle instellingen op mijn surround set doen niets.
En ja er komt licht uit het kabeltje naar mijn surround setje toe.

Ik heb die optiche av kabel uit elkaar getrokken zoals op het bekende youtube filmpje(http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded), maar niets helpt.

Ik doe echt iets fout, maar wat ??

Iemand bekend met dit euvel.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 06-03-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

ik mag ervan uitgaan dat je dus een xbox met hdmi hebt??
heeft de geluidsset een hdmi ingang?? zoja doe dan de hdmi kabel vanuit de xbox naar de geluidset en dan de hdmi uitgang op de geluidset/dvd bluray set naar de tv.
als het goed is zet je hem met je afstandbediening van geluidset op juiste av kanaal en dan op je tv ook en dan moet het werken. zoniet dan weet ik het ook niet :P

edit : lama heeft geen hdmi ingang heb gecheckd.
hmmm dan moet het dus via optische ingang. heb je via je afstandsbediening gezocht naar juiste kanaal voor de optische ingang??

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 06-03-2010 23:47 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja mijn xbox heeft hdmi.

En op mijn 5.1 set zit maar 1 hdmi en deze gaat naar mijn tv, zoals je ziet op de afbeelding zit er wel optische audio op, kabels aangeschaft .............erin geprikt.........geen geluid wordt er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je tv audio in er even uit moet halen en dan alleen op de optical verder moet gaan en zo uit moet gaan testen,

Want inprincipe zou de xbox op tv en op optical uit moeten zenden.

En misschien moet je het zo instellen dat je tv geen geluid moet krijgen, want dit zou het ook kunnen zijn ;)