Hallo,
Aangezien we nu thuis een oude TV met home cinema hebben staan, wordt het tijd om deze combinatie te gaan vervangen. Nu zijn we van plan ook over te stappen naar HD-TV.
Om nu optimaal gebruik te kunnen maken van het digitale geluid dat hierbij geleverd wordt, is het noodzakelijk een nieuwe home cinema set aan te schaffen, en dan ook met een receiver.
Mijn oog is gevallen op de Harman Kardon CINESTAGE 200BK.
Deze bestaat uit een DVD-speler, boxencombinatie en een Harman Kardon AVR 139 receiver.
Waarom deze set?
Deze oogt naar mijn mening aardig en is niet bijster duur.
Echter heb ik nog wel een aantal vragen over de receiver.
-Is het mogelijk om via deze receiver ook naar de radio te luisteren?
(Dit zou natuurlijk weer een extra apparaat schelen)
-Is deze receiver geschikt om via HDMI-IN het beeld en geluid te scheiden (en het geluid dan over de boxen te versturen en het beeld via HDMI-OUT naar de TV)?
Mochten beide antwoorden negatief beantwoord worden, welke set (of losse onderdelen) raden jullie mij aan?
Enkele vereisten:
-Luisteren naar de radio moet mogelijk zijn
-Beeld en geluid moeten gescheiden kunnen worden vanuit een HDMI-IN
-Het liefst niet minder dan drie HDMI-IN poorten
-Prijs niet meer dan €600
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?
Aangezien we nu thuis een oude TV met home cinema hebben staan, wordt het tijd om deze combinatie te gaan vervangen. Nu zijn we van plan ook over te stappen naar HD-TV.
Om nu optimaal gebruik te kunnen maken van het digitale geluid dat hierbij geleverd wordt, is het noodzakelijk een nieuwe home cinema set aan te schaffen, en dan ook met een receiver.
Mijn oog is gevallen op de Harman Kardon CINESTAGE 200BK.
Deze bestaat uit een DVD-speler, boxencombinatie en een Harman Kardon AVR 139 receiver.
Waarom deze set?
Deze oogt naar mijn mening aardig en is niet bijster duur.
Echter heb ik nog wel een aantal vragen over de receiver.
-Is het mogelijk om via deze receiver ook naar de radio te luisteren?
(Dit zou natuurlijk weer een extra apparaat schelen)
-Is deze receiver geschikt om via HDMI-IN het beeld en geluid te scheiden (en het geluid dan over de boxen te versturen en het beeld via HDMI-OUT naar de TV)?
Mochten beide antwoorden negatief beantwoord worden, welke set (of losse onderdelen) raden jullie mij aan?
Enkele vereisten:
-Luisteren naar de radio moet mogelijk zijn
-Beeld en geluid moeten gescheiden kunnen worden vanuit een HDMI-IN
-Het liefst niet minder dan drie HDMI-IN poorten
-Prijs niet meer dan €600
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?